29 września 2015 (wtorek), godz. 17:00
(Archiwum)

"Skuteczna analityka marketingowa jako źródło przewagi konkurencyjnej firmy” – spotkanie otwarte w WSE

O skutecznej analityce marketingowej w WSE
O skutecznej analityce marketingowej w WSE

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie zaprasza na spotkanie otwarte "Skuteczna analityka marketingowa jako źródło przewagi konkurencyjnej firmy", które odbędzie się 29.09.2015 roku o godz. 17:00 w WSE. Wydarzenie to będzie doskonałą okazją do dyskusji o kierunkach rozwoju marketingu i znaczeniu analityki marketingowej w działaniach firm.

Wśród prelegentów prof. Robert Kozielski, Krzysztof Marzec oraz Piotr Golczyk - niekwestionowani eksperci branży marketingowej. Opowiedzą oni m.in. o zależności między analityką a zarządzaniem firmą, przedstawią narzędzia do analizy danych oraz przybliżą zagadnienie Marketingu Dashboard.

Harmonogram spotkania:

  • prof. R. Kozielski - "Jeśli nie mierzysz nie zarządzasz, czy naprawdę?"
  • K. Marzec - "Analiza danych internetowych - AdWords, Google Analytics"
  • P. Golczyk - "Marketing Dashboard to nie to co myślisz. O tym, jak marketing powinien myśleć o raportowaniu swoich działań w organizacji"
Po spotkaniu znajdzie się również czas na pytania od słuchaczy.

Data: 29.09.2015r., godzina: 17:00-19:00, sala F1, ul. Św. Filipa 25, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera.

Zapisy na http://analitykamarketingowa.evenea.pl/


opublikowano: 2015-09-17
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności