29 października 2014 (środa), godz. 10:00
(Archiwum)

Obsługa skarg, reklamacji i zażaleń - bezpłatne szkolenie organizowane przez Sekcję Karier UJ

Obsługa skarg, reklamacji i zażaleń - szkolenie
Obsługa skarg, reklamacji i zażaleń - szkolenie

Bezpłatne warsztat, którego organizatorem jest Sekcja Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego, odbędzie się 29 października przy ul. Czapskich 4, s.109.

Warsztat skierowany jest do wszystkich zainteresowanych umiejętną obsługą klienta w sytuacji roszczeniowej. Zajęcia pomogą właściwie zdiagnozować i zareagować na konkretne sytuacje w relacjach z klientem. Zajmiemy się także profilaktyką skarg i metodami ich rozpatrywania. Pokażemy, jak radzić sobie z emocjami, i jak dzielić niezadowolonych klientów. Warsztat pomoże opanować umiejętne i efektywne reagowanie w sytuacji konfliktowej z obopólną korzyścią oraz opanować mechanizmy reakcji w sytuacji reklamacyjnej i roszczeniowej.

Termin:

  • 29 października 2014, godz. 10.00-13.00.

Miejsce:

  • ul. Czapskich 4, s. 109.

Zapisy:

  • Wyślij e-mail o tytule "AMS 29.10.2014" na adres: zapisy.bk@uj.edu.pl (w treści podaj swoje imię i nazwisko, nr telefonu, wydział, kierunek, rok studiów) i czekaj na potwierdzenie.

opublikowano: 2014-10-24
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności