28 maja 2012 (poniedziałek)
(Archiwum)

Social Media Poland II

Po niewątpliwym sukcesie pierwszego spotkania otwierającego cykl Social Media Poland, przyszedł czas na kolejny meetup. Tematem drugiej edycji będzie „Dziennikarstwo internetowe a social media. Jak media społecznościowe pomagają w dystrybucji treści.”

Wydarzenie to, podobnie jak poprzednie, ma na celu zgromadzenie środowiska związanego z branżą social media, integrację środowisk regionalnych  oraz rozpowszechnianie wiedzy i wymianę doświadczeń związanych z nowymi mediami.

Zainteresowanie z jakim spotkała się pierwsza edycja Social Media Poland owocuje możliwością dalszego zgłębiania fenomenów współczesnej wirtualnej rzeczywistości. Tym razem zaproszeni goście to osoby, które najlepiej znają w praktyce rolę social media w pracy redaktorskiej. Wezmą oni pod lupę nowe kierunki dziennikarstwa internetowego, oraz jego wpływ na dystrybucję poszczególnych treści. Zgłębią również temat promocji jednostek i  powstawanie mitów i “hitów” polskiego Internetu.

Prelegentami II edycji będą:

Dorota Szostek-Rejowska - Product Manager  w  Grupie Onet,  odpowiedzialna za rozwój produktów społecznościowych:  Blogosfera, Forum, Zapytaj, koordynatorka konkursów na  Bloga Roku.

Katarzyna Iwaniuk - zastępca Dyrektora Zarządzającego Natemat.pl. Social Media zajmuje się zawodowo od 2009 roku. Odpowiadała za obecność marek Agory
w Social Media, a także za serwisy społecznościowe grupy Gazeta.pl.(min.: Blox.pl, Forum.Gazeta.pl) 

Oraz specjalny gość wirtualny:

Jorgen Sundberg - który współpracuje z gazetą Times i Guardian, od lat związany z blogosferą, jeden z czołowych ekspertów personal brandingu 2.0, prowadzi blogi: http://theundercoverrecruiter.com/ oraz: http://personalbrandinguk.com/ ; szkoli z Social Media i personal brandingu. Nazwany „social networking guru” przez Mail on Sunday.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.socialmediapoland.pl oraz na facebooku http://www.facebook.com/socialmediapoland .

Stałym miejscem spotkań w Krakowie jest Drukarnia Jazz Club ul. Nadwiślańska 1. Głównym organizatorem konferencji jest Social Media London Style, a krakowską edycję koordynuje Katarzyna Orzechowska.  Partnerem wydarzenia jest Agencja HarmoniquePR.


ostatnia aktualizacja: 2012-05-17
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności