
Po niewątpliwym sukcesie pierwszego spotkania otwierającego cykl Social Media Poland, przyszedł czas na kolejny meetup. Tematem drugiej edycji będzie „Dziennikarstwo internetowe a social media. Jak media społecznościowe pomagają w dystrybucji treści.”
Wydarzenie
to, podobnie jak poprzednie, ma na celu zgromadzenie środowiska związanego z
branżą social media, integrację środowisk regionalnych oraz rozpowszechnianie
wiedzy i wymianę doświadczeń związanych z nowymi mediami.
Zainteresowanie
z jakim spotkała się pierwsza edycja Social Media Poland owocuje możliwością
dalszego zgłębiania fenomenów współczesnej wirtualnej rzeczywistości. Tym razem
zaproszeni goście to osoby, które najlepiej
znają w praktyce rolę social media w pracy redaktorskiej. Wezmą
oni pod lupę nowe kierunki dziennikarstwa
internetowego, oraz jego wpływ na dystrybucję poszczególnych treści. Zgłębią
również temat promocji jednostek i powstawanie
mitów i “hitów” polskiego Internetu.
Prelegentami II edycji będą:
Dorota Szostek-Rejowska - Product
Manager w Grupie Onet,
odpowiedzialna za rozwój produktów społecznościowych: Blogosfera,
Forum, Zapytaj, koordynatorka konkursów na Bloga Roku.
Katarzyna Iwaniuk - zastępca
Dyrektora Zarządzającego Natemat.pl. Social Media zajmuje się zawodowo od 2009
roku. Odpowiadała za obecność marek Agory
w Social Media, a także za serwisy społecznościowe grupy Gazeta.pl.(min.:
Blox.pl, Forum.Gazeta.pl)
Oraz
specjalny gość wirtualny:
Jorgen Sundberg - który współpracuje z gazetą Times i Guardian, od lat związany z
blogosferą, jeden z czołowych ekspertów personal brandingu 2.0, prowadzi blogi:
http://theundercoverrecruiter.com/ oraz: http://personalbrandinguk.com/
; szkoli z Social Media i personal brandingu. Nazwany „social networking guru”
przez Mail on Sunday.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.socialmediapoland.pl oraz na facebooku http://www.facebook.com/socialmediapoland .
Stałym miejscem spotkań w Krakowie jest Drukarnia Jazz Club ul. Nadwiślańska 1. Głównym organizatorem konferencji jest Social Media London Style, a krakowską edycję koordynuje Katarzyna Orzechowska. Partnerem wydarzenia jest Agencja HarmoniquePR.