Opracowywanie kampanii marketingowej w sieci, tworzenie własnego e-sklepu czy budowanie strategii PR dla realnego klienta – to tylko niektóre z praktycznych działań, jakie w ramach zajęć podejmują słuchacze studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
Wybierz rozwój
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera (WSE) zdaje sobie sprawę z roli, jaką odgrywa dziś systematyczne podnoszenie kwalifikacji oraz zdobywanie nowych umiejętności i doświadczeń. Dlatego też proponuje szeroką i urozmaiconą ofertę studiów podyplomowych. W ofercie znajduje się ponad dwadzieścia kierunków. Są wśród nich nie tylko kierunki świetnie oceniane i od lat goszczące w ofercie, ale również nowe, specjalistyczne propozycje. W ramach bloku tematycznego Marketing, social media & grafika WSE proponuje kierunki takie jak: Menedżer e-commerce, E-marketing, Grafika reklamowa, Nowy PR, Marketing eventowo - wystawienniczy.
Analityka marketingowa - nowość
Nową propozycją w ofercie jest Analityka marketingowa. To kierunek przeznaczony dla osób pracujących w firmach lub agencjach i odpowiedzialnych za tworzenie, realizację i analizę działań marketingowych. Studia te mają na celu nie tylko zapoznanie słuchaczy z systemami pomiaru efektów działań rynkowych, uświadomienie roli marketingu w firmie wobec zmieniających się warunków funkcjonowania, ale także nauczenie praktycznego wykorzystania narzędzi analitycznych, takich jak: zaawansowany Excel, systemy CRM czy Google Analytics.
Kadra i praktyka
WSE w Krakowie stawia na aktywne metody kształcenia i praktyczny charakter studiów. Zajęcia wyposażają słuchaczy w cenne, często unikatowe umiejętności przydatne w pracy zawodowej oraz podnoszące wartość pracownika na rynku pracy. Siłą studiów, oprócz praktycznego wymiaru, jest także kadra dydaktyczna. Zajęcia prowadzą tylko praktycy z branży, będący niejednokrotnie autorytetami w danej dziedzinie, którzy chętnie dzielą się ze słuchaczami swoją bogatą wiedzą, doświadczeniami, spostrzeżeniami oraz prezentują problemy z jakimi zetknęli się w swojej karierze zawodowej.
Wsparcie partnerów
Partnerami studiów są różne firmy i instytucje, które wspierają kształcenie w ramach poszczególnych kierunków. Są wśród nich m. in. Ideo Sp. Z.o.o, Extend Vision czy Shoper, dwukrotny laureat nagrody na najlepszą platformę sklepową. O wartości studiów przekonują również sami opiekunowie kierunków np. opiekun Nowego PR-u, Łukasz Majewski, podkreśla niezwykle praktyczny aspekt tego kierunku: - Tutaj od początku będziesz członkiem agencji PR-owej, która weźmie udział w przetargu dla prawdziwego klienta. Przejdziesz przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR: od narzędzi analitycznych poprzez opracowanie optymalnego modelu działania zapewniającego efektywne dotarcie z przekazem do grupy docelowej, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, wybór sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań, na prezentacji przed klientem skończywszy. Warsztatowy aspekt naszego programu pozwala słuchaczom przekuć wiedzę zdobywaną podczas studiów w praktyczne umiejętności zawodowe poszukiwane na rynku pracy.
Pełna oferta na www.podyplomowe.wse.krakow.pl