Praktyczne studia, praktyczne umiejętności – studiuj grafikę w WSE

Strona www: www.wse.krakow.pl/
Dział: Kraków

Lubisz projektować? Chciałbyś tworzyć materiały reklamowe? Marzysz o pracy grafika? Wybierz kierunek Grafika reklamowa i multimedia w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

Zawód grafika jest obecnie jednym z najchętniej wybieranych zawodów przez młodych ludzi. Współcześnie jednak wymaga nie tylko umiejętności graficznych, ale także znajomości sfery marketingu, nowych technologii i artystycznych środków wyrazu. Społeczeństwo staje się coraz bardziej obrazowe i często przekaz wizualny zastępuje ten werbalny, dlatego też by odnieść sukces w tym zawodzie trzeba się do niego dobrze przygotować. Kompleksowe przygotowanie i odpowiednie umiejętności oferuje Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

Atuty kierunku

Zaletą kierunku Grafika reklamowa i multimedia w WSE jest przede wszystkim wyjątkowy program, który uzupełnia kompetencje grafika o umiejętności w zakresie promocji i marketingu. Ponadto studenci mają zajęcia z praktykami, znającymi realia pracy w branży reklamowej i multimedialnej, którzy uczą m.in. jak świadomie kreować przekaz wizualny, jak przygotowywać pliki do druku oraz tworzyć filmy i animacje. Podstawą programu są przedmioty zawodowe, odpowiadające głównym rynkowym nurtom współczesnego projektowania graficznego, prowadzone przez aktywnych zawodowo specjalistów. Towarzyszy im zestaw kursów wprowadzających studentów w zagadnienia związane z zarządzaniem marką, zespołem i projektem - przekonuje Anna Treska - Siwoń - opiekun kierunku Grafika reklamowa i multimedia.

Specjalności

Studenci mają do wyboru dwie specjalności w ramach kierunku. Specjalność "Grafika reklamowa i edytorska" powstała z myślą o osobach, które w przyszłości chcą zajmować się głównie projektowaniem dla mediów tradycyjnych. W ramach przedmiotów przewidziano zagadnienia, takie jak: identyfikacja wizualna marek, opakowania, grafika ilustracyjna, co pozwoli im zdobyć umiejętności związane z komunikacją wizualną, brandingiem oraz przygotowaniem materiałów do druku. Z kolei specjalność "Multimedia i grafika interaktywna" przeznaczona jest dla osób, które chcą projektować materiały dla nowych mediów. Studenci poznają obsługę programów często używanych do tworzenia stron www, animacji, dźwięku i interakcji. Największy nacisk położony jest na kształcenie umiejętności projektowania zorientowanego na użytkownika.

Perspektywy zawodowe

Po skończeniu kierunku absolwent może wybrać jedną z trzech ścieżek zawodowych. Po pierwsze może pracować w zawodzie i tworzyć narzędzia multimedialne w takich miejscach jak: drukarnie, wydawnictwa, agencje reklamowe, studia graficzne lub po prostu jako freelancer prowadzący własną firmę. Druga opcja to praca w działach marketingu lub promocji w firmach z różnych branż, a w trzecim przypadku mogą to być studia II stopnia z zakresu wybranej gałęzi grafiki użytkowej.


opublikowano: 2015-05-20
Komentarze
Polityka Prywatności