Social Media & Content Marketing - nowe studia podyplomowe na AGH

Wydział Humanistyczny AGH zaprasza na nowe studia podyplomowe Social Media & Content Marketing. Rekrutacja trwa do 1 IX 2014 r.

Celem studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest wykształcenie specjalistów ds. social media, community managerów, content designerów, kreatywnych pracowników działów marketingu, agencji rekla­mowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie.

Opis studiów:

Studia te pozwolą uczestnikom zdobyć wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu social media mar­ketingu i tworzenia treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej.

Absolwenci będą sprawnie poruszać się w obszarze mediów społecznościowych, tworzyć wartościowe treści na potrzeby współczesnej komunikacji oraz będą wiedzieć jak efektywnie promować markę, firmę, swoją osobę.

Zapewnią to zajęcia w formie warsztatów i seminariów prowadzone przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się branżą social media i content marketingu. Będą to zajęcia nastawione przede wszystkim na praktyczną wiedzę i umiejętności. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma na czas trwania studiów dostęp do narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych: Sentione.

Absolwent nie zależnie od tego, czy będzie prowadzić własnego bloga, stronę na Facebooku, tworzyć społeczności w Internecie, pracować w agencji kreatywnej, dziale marketingu czy prowadzić firmę - bę­dzie mieć solidną bazę do tego, aby rozumieć, czym jest komunikacja za pomocą nowoczesnych środków przekazu oraz jak osiągać cele biznesowe przy użyciu marketingu w mediach społecznościowych.

Studia Podyplomowe Social Media& Content Marketing adresowane są do:

  • Absolwentów szkół wyższych, którzy chcą pracować w agencjach kreatywnych, w działach marketingu lub prowadzić własną działalność
  • Pracowników agencji kreatywnych, w tym szczególnie Public Relations, reklamowych, interaktywnych i social media, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie social media i content marketingu
  • Pracowników i kierowników działów marketingu w różnego rodzaju firmach, którzy chcą iść za zmianami w komunikacji marketingowej, wykorzystać potencjał komunikacji w mediach społecznościowych do promocji, obsługi klienta, sprzedaży i budowy dobrego wizerunku
  • Działaczy w sektorze organizacji pożytku publicznego oraz pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć swoją obecność w mediach społecznościowych
  • Przedsiębiorców lub osób, które chcą założyć własną działalność gospodarczą, odnaleźć inspirację na wykorzystanie social media w swoich przedsięwzięciach
Więcej informacji tutaj>>

opublikowano: 2014-04-30
ostatnia zmiana: 2016-09-02
Komentarze
Polityka Prywatności