Słuchacze kursów zdobywać będą wiedzę m.in. z zakresu e-mail i mobile marketingu, użyteczności i dostępności, działań w social mediach czy przygotowywania strategii i kampanii online. Zajęcia poprowadzą cenieni w Polsce eksperci, m.in: Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.midea.pl), Dominik Kaznowski (networkeddigital.com), Maciej Budzich (mediafun.pl), Paweł Sala (Freshmail.pl), Andrzej Garapich (prezes Polskiego Badania Internetu) i inni. Kurs podstawowy został uzupełniony o gościnne wykłady ekspertów z branży interaktywnej, m.in.: – Natalii Hatalskiej, Dominika Szarka oraz Marcina Jaśkiewicza.
Dodatkowym elementem studiów są warsztaty fotografii/wideo w profesjonalnym studio Diamonds Factory, podczas których słuchacze poznają nowoczesne metody wykorzystania wideo i fotografii w kampaniach medialnych w Internecie.
Współpraca praktyków i teoretyków zaowocowała stworzeniem kompleksowej oferty dla studentów i pracowników branży marketingowej oraz możliwością zdobycia wszechstronnej wiedzy. 198 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, warsztaty foto-wideo czy wykłady gościnne to niektóre elementy studiów, które zostaną uzupełnione o praktyczną wiedzę z zakresu pracy w działach interactive. O popularności (ale i potrzebie) edukacji w zakresie marketingu w sieci świadczy bardzo duże zainteresowanie studiami. Uczelnia zamknęła nabór przed końcem okresu rekrutacji.
Rekrutacja na II edycję studiów zakończyła się w ekspresowym tempie, lista rezerwowa jest bardzo długa. Studia cieszą się ogromnym zainteresowaniem. W II edycji studiów dokonaliśmy delikatnych zmian w programie, jeszcze bardziej dopasowując go do potrzeb rynku. Szczególne podziękowania należą się słuchaczom I edycji studiów, których wskazówki oraz rady były dla nas niezmiernie cenne przed uruchomieniem kolejnej. Studia podyplomowe z Marketingu Internetowego to wynik otwarcia się uczelni na innowacje i uwzględnienia obecnej sytuacji na rynku pracy. Wkrótce w ofercie AGH pojawi się również specjalność na studiach magisterskich, związana z e-biznesem (e-gospodarką) i nowym mediami – mówi Jarosław Królewski, opiekun merytoryczny studiów z MI w AGH.
Studia z Marketingu Internetowego to efekt współpracy wydziału i konsultacji w sprawie programu kierunku z wieloma specjalistami z dziedziny marketingu internetowego. Spiritus movens kierunku była agencja interaktywna Opcom, która merytorycznie wsparła władze i wykładowców Wydziału Humanistycznego krakowskiej AGH w tworzeniu i przygotowaniu programu studiów.
Jak powstał pomysł stworzenia takiego kierunku? Wymogi prowadzenia nowoczesnego biznesu wciąż się zmieniają i stanowią duże wyzwanie dla pracowników, zwłaszcza w zakresie znajomości nowych technologii. Działania w Internecie to już nie kaprys, ale niezbędny warunek sukcesu firmy.
Władze wydziału dostrzegają potencjał wykorzystania działań w Internecie i jego roli: Nowy kierunek studiów podyplomowych okazał się sporym sukcesem, a współpraca pomiędzy praktykami i teoretykami wzorcowa. II edycja studiów została przygotowana w oparciu o wprowadzane przez Ministerstwo Szkolnictwa Wyższego Krajowe Ramy Kwalifikacji, studia funkcjonują w ramach Europejskiego System Transferu Punktów (ECTS) – podsumowuje Prodziekan ds. Kształcenia w WH AGH dr Dorota Żuchowska-Skiba.
Opiekunami studiów są: dr Katarzyna Leszczyńska i Jarosław Królewski.
Więcej o studiach z marketingu internetowego na stronie:
www.mi.wh.agh.edu.pl.