3-5.12.2021

Odetchnij w Gdyni – kampania promocyjna na krakowskim rynku

Od 3 do 5 grudnia na Rynku Głównym w Krakowie pojawi się specjalnie zaaranżowana nowoczesna przestrzeń, w której krakowianie poczują się jak w Gdyni.

Gdynia od wielu lat współpracuje z królewskim miastem Krakowem, wspierając się wzajemnie w promocji rodzimej branży turystycznej. Kraków zaprasza gdynian, a Gdynia zaprasza krakowian. To tylko niecałe 6 godzin podróży pociągiem, a można się znaleźć w zupełnie innej rzeczywistości.

Niestereotypowa kampania promocyjna

Tegoroczna akcja promocyjna realizowana w Krakowie „Odetchnij w Gdyni” będzie inna niż wszystkie do tej pory. Przełamuje standardy kampanii zarówno pod względem idei przewodniej, jak i jej realizacji.

–„Odetchnij w Gdyni" to nasza nowa kampania promocyjna, z którą startujemy w królewskim mieście – Krakowie. Jest nowa pod każdym względem. Nie tylko dlatego, że wcześniej takiej nie robiliśmy, ale dlatego, że ma całkiem nową ideę i zupełnie nowe środki wyrazu. W Krakowie, na rynku, postawimy pawilon, w którym będzie można różnymi zmysłami doświadczyć, jak to jest w Gdyni. A co można w Gdyni?

W Gdyni można odetchnąć. Można odetchnąć od codzienności. Można odetchnąć od pracy. Można też nałykać się jodu prosto ze świeżej, morskiej bryzy albo po prostu pooddychać powietrzem, które nawet zimą jest czyste i zdrowe. Zapraszamy do naszego miasta. Pewnie, że ta niezwykła promocja sama w sobie będzie fantastyczną atrakcją – opowiada Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.

Wyjątkowy oddech Gdyni

Jak sama nazwa kampanii wskazuje, organizatorzy opowiedzą mieszkańcom Krakowa o „oddechu” w Gdyni. O odpoczynku, ale i o tym, czym jest nadmorskie powietrze jesienią i zimą – w tak nieoczywistym i jeszcze powszechnie nieodkrytym dla nadmorskich wyjazdów okresie. A Gdynia jest wtedy taka zachwycająca. Surowość tutejszej aury jest wręcz egzotycznym doświadczeniem.

Malowniczy śnieg na plaży, zapierające dech zimowe sztormy, zaśnieżone morenowe wzgórza, no i to powietrze z dobroczynnym jodem.

Wieczorny spektakl w Teatrze Muzycznym, a po nim lampka wina w jednej z kafejek usytuowanych tuż przy plaży. Zaskakująca wystawa w Muzeum Emigracji, nieopodal doków portowych. Seans filmowy w kinie studyjnym, a potem spacer ulicami modernistycznego śródmieścia Gdyni – Miasta Filmu UNESCO. Bo przecież film kocha Gdynię, a Gdynia kocha film.

Gdynia przełamuje kanon zimowego wypoczynku

W Gdyni trudno o nudę, a jeżeli już ktoś ma na nią ochotę, to dzieje się to w pięknych okolicznościach przyrody. Bo Gdynia to miasto harmonijnie łączące miejskość i bliskość natury.

Gdynia jako miejsce zimowych, weekendowych oraz tygodniowych wypadów jest niezwykle atrakcyjną propozycją. Przedstawiciele branży turystycznej z Gdyni przygotowali pakiety turystyczne dla osób o zróżnicowanych upodobaniach. Pakiet kulturalny, aktywny czy rodzinny to atrakcyjne miejskie aktywności gwarantujące, iż czas spędzony w Gdyni będzie miłym wspomnieniem.

Gdynia zawsze zostawia ślad w sercu, trudno o niej zapomnieć. A Gdynia zimą to prawdziwa atrakcja – nowe doświadczenie przełamujące kanon zimowych wyjazdów.

Morskie powietrze w Krakowie

W dniach 3,4 i 5 grudnia Gdynia zaprasza krakowian do nowoczesnej przestrzeni zaaranżowanej na Rynku Głównym. W białym pawilonie będzie można doświadczać Gdyni wszystkimi zmysłami. Zaczerpnąć nadmorskiego powietrza, popatrzeć na szumiące morze i usłyszeć krzyk mew. Aranżacja przestrzeni na najwyższym poziomie projektowym i technologicznym (odtworzenie nadmorskiego powietrza) oraz serdeczna i profesjonalna obsługa, to gwarancja nawiązania dialogu z przyszłymi gośćmi.

Mieszkańcom Krakowa – zaskoczonym intensywnością doznań, świeżym, morskim powietrzem, które będzie można poczuć w centrum stolicy Małopolski – gdynianie opowiedzą o swoim miescie.

Bo Gdynia to miasto o niezwykłej energii, otwartym niebie i magnetycznej sile przyciągania. Miasto, które zostaje w sercach. Taką właśnie Gdynię będzie gościł piękny Kraków.

– Do promocji „Odetchnij w Gdyni” przystąpiło 13 gdyńskich hoteli. Będziemy zapraszali mieszkańców Krakowa i innych południowych miast do tego, aby skorzystali z pobytu w Gdyni. Jak wiadomo w okresie jesienno-zimowym hotele mają mniejsze obłożenie, ale jednocześnie powietrze w Gdyni jest najzdrowsze. Będziemy też zachęcali do skorzystania z pakietów sportowych, kulturalnych, do spacerów z trenerami i morsowania. Mamy nadzieję, że uda nam się również namówić gości, aby skorzystali ze znakomitej oferty gastronomicznej w Gdyni, która w Trójmieście uznawana jest za numer jeden – dodaje Aneta Stępkowska, dyrektor generalna w Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront.

„Odetchnij w Gdyni” to idea, której nadrzędnym celem jest ukazanie tego nadmorskiego miasta jako niezwykle atrakcyjnego miejsca o każdej porze roku. A gdy już mieszkańcy z południa Polski odwiedzą Gdynię w sezonie jesienno-zimowym, to z pewnością przyznają, iż gdynianie należą do grupy najszczęśliwszych mieszkańców w kraju.

JEN/mat.pras.


data ostatniej modyfikacji: 2021-12-02 13:39:50
Komentarze
 
Polityka Prywatności