W tym roku studenci Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie już po raz ósmy wezmą udział w Nocy Kinowej. 9 maja zobaczą dwa filmy – „Project X” oraz „It”. Dzięki współpracy z Bonarką, uczestnicy wydarzenia będą mieli także okazję wygrać atrakcyjne nagrody w licznych konkursach i zabawach. Bonarka jest bowiem partnerem strategicznym i sponsorem nagród podczas Nocy Kinowej.
– Dla Bonarki studenci od zawsze są ważni, dlatego chcemy dzielić z nimi wspólne chwile. A gdzie najlepiej rozmawia się, jeśli nie podczas imprez organizowanych przez samych studentów. Jesteśmy więc gotowi na dobrą zabawę, bo przecież studenckie imprezy są najlepsze – tłumaczy z żartem Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki.
Zaangażowanie w Noc Kinową to nie tylko chęć uczestniczenia w życiu studenckim. Wynika ono także z aktualnie prowadzonej kampanii reklamowej, stylem nawiązującej do starych, dobrych filmów, a w tym do serii Monty Pythona. Królują tam absurdalny humor i abstrakcja. Bonarka bawi się tą konwencją w swoich działaniach komunikacyjnych, stosując wycinanki graficzne i absurdalne skojarzenia, a całość łączy niepowtarzalny, lokalny koloryt.
Noc Filmową, tak jak w poprzedniej edycji, wspiera grono wybitnych aktorów, do którego należą Mateusz Damięcki, Marieta Żukowska, Joanna Kulig czy Renata Pałys. Oprócz projekcji filmów, wydarzenie spełnia również walory edukacyjne, przekazując wiedzę o kinie w przystępny i przyjemny sposób. Noc pod gołym niebem zawsze ma w sobie coś magicznego, tym bardziej, że oprócz pokazu filmowego, każdy uczestnik będzie miał okazję skosztować pysznego jedzenia przyrządzonego z postawionych przy kampusie foodtrucków. Podczas wydarzenia wszyscy będą mieli okazję zrobić sobie wspólne zdjęcia w fotobudcedodane przez bezstronny