Hasło piątej już edycji projektu PR Camp nie pozostawia złudzeń – będzie innowacyjnie i profesjonalnie. W ciągu trzydniowego szkolenia 30 uczestników z całej Polski będzie miało okazję uczestniczenia w warsztatach prowadzonych przez trenerów zajmujących się PR-em i marketingiem zawodowo. Tematy prelekcji będą zróżnicowane – od wykorzystania mediów społecznościowych w budowaniu wizerunku marki, aż po przygotowanie wystąpienia publicznego. Jakie zastosowanie mogą mieć boty w marketingu? Kim jest influencer? Co oznacza grywalizacja i jak ją wykorzystać w praktyce? Trenerzy PR Camp z pewnością nie pozostawią tych pytań bez odpowiedzi.
Projekt skierowany jest do studentów z całej Polski zainteresowanych tematyką związaną z public relations i marketingiem oraz posiadających w tych dziedzinach podstawowe doświadczenie. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 19 - 21 maja w Krakowie. Uczestnicy zyskują nie tylko możliwość zdobycia praktycznej wiedzy, ale także nawiązania kontaktów z grupą ludzi zainteresowanych tą tematyką oraz ze specjalistami z branży. Dla najlepszych uczestników przewidziana jest nagroda w postaci stażu w profesjonalnej agencji PRowej. Aplikować na szkolenie można będzie już od 21 kwietnia poprzez formularz umieszczony na fanpage'u PR Camp.
Kim są organizatorzy PR Camp? To grupa studentów działających w ramach Europejskiego Forum Studentów AEGEE-Kraków - jednej z największych interdyscyplinarnych organizacji studenckich w Europie, działającej całkowicie non-profit. AEGEE to ok. 13 tysięcy członków w 200 akademickich miastach, a oddział w Krakowie to jeden z najaktywniejszych oddziałów w całej Europie. Organizacja umożliwia studentom rozwijanie umiejętności miękkich, naukę języków obcych oraz ułatwia współpracę między młodymi ludźmi z różnych krajów.
Wszelkie informacje i formularz aplikacyjny można znaleźć na fanpage'u PR Camp, a także na stronie internetowej projektu.