Koło Naukowe Managerów Sportu Uniwersytetu Jagiellońskiego zaprasza na trzecią edycję konferencji naukowej Młodzi o Sporcie pod hasłem „Marketing sportowy od kuchni, czyli jak skutecznie wykreować markę”.
Konferencja Młodzi o Sporcie to cykliczny projekt Koła Naukowego Managerów Sportu Uniwersytetu Jagiellońskiego. Co roku, studenci spotykają się z ekspertami w dziedzinie zarządzania i organizacji sportu by skonfrontować ich wiedzę i doświadczenie z własną wizją i spostrzeżeniami. Poprzednie edycje wydarzenia cieszyły się dużym zainteresowaniem, a wśród prelegentów wystąpili m.in.: drugi trener reprezentacji Polski w piłce nożnej, Bogdan Zając, wieloletni rzecznik prasowy Wisły Kraków, Adrian Ochalik orazreprezentant Polski w piłce siatkowej, Grzegorz Pilarz.
Tegoroczna trzecia edycja konferencji Młodzi o Sporcie poświęcona będzie marketingowi sportowemu. Zaproszeni prelegenci poprowadzą wykłady o tematyce związanej z promocją sportu oraz kreowaniem wizerunku i rozpoznawalnej marki.Swoją obecność w roli prelegentów zapowiedzieli m.in.: dziennikarz sportowy, Michał Trela, piłkarz Cracovii Kraków, Mateusz Cetnarski i specjalista ds. marketingu w Zarządzie Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Paulina Dużyk - Dyna.
Udział w wydarzeniu jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych prezentowaną tematyką. Konferencja Młodzi o Sporcie "Marketing sportowy od kuchni, czyli jak skutecznie wykreować produkt" odbędzie się 18 maja 2016 roku w sali 0.105 na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ przy ul. prof. S. Łosjasiewicza 4. Początek wydarzenia zaplanowany jest na godzinę 9:00.Rejestracja na konferencje prowadzona jest poprzez zgłoszenia internetowe. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie Koła Naukowego Managerów Sportu UJ na Facebooku oraz pod adresem: biuro.knms@gmail.com .