19 listopada 2014 (środa), godz. 10:00
(Archiwum)

Bezpłatne warsztaty dla lokalnych przedsiębiorców z Google w Krakowie

Cykl bezpłatnych szkoleń dla małych i średnich przedsiębiorców w Krakowie w dn 19.11, w Centrum Hotelowo-Konferencyjnym Lenart ul. Narutowicza 1, Wieliczka, w godz 10:00-15:00.

Jest to "Akademia ClearSense"- konferencja dla przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw, ucząca o tym jak skutecznie reklamować się w internecie.

Warsztaty są jednodniowe, bezpłatne.

Agencja interaktywna ClearSense, Autoryzowany Partner MSP Google AdWords™,organizuje cykl bezpłatnych konferencji przeznaczonych w szczególności dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

Celem Akademii ClearSense jest wspieranie rozwoju branży MŚP. Uczestnicy uzyskają wiedzę z zakresu e-marketingu, aktualnych trendów oraz strategii obecności w sieci. Przedmiotem dyskusji będzie wykorzystanie w pełni potencjału wyszukiwarki Google™, komunikacji w Internecie, e-mailing, e-PR. Uczestnicy dowiedzą się, które elementu e-marketingu pasują najlepiej do profilu prowadzonej przez nich firmy, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne w Internecie i dlaczego warto mierzyć ich efekty.

"Akademia e-marketingu organizowana przez ClearSense to nasza próba oswojenia tematu reklamy online. Udowodnimy, że takie pojęcia jak Marketing zintegrowany czy Return on Investment brzmią groźnie tylko z nazwy. W przystępny sposób pokażemy, jak korzystać z tych zagadnień. Uczestnik naszych warsztatów wyjdzie z praktyczna wiedzą i głową pełną pomysłów na swój plan marketingowy w 2015 roku" - mówi Honorata Lemiesz- Przywara, Training & Business Development Manager w ClearSense.

W konferencjach, które będą odbywały się w 12 największych polskich miastach weźmie udział ponad 400 słuchaczy, przedstawicieli wielu branż. Akademia to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń z zakresu e-marketingu a także możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych. Każdy uczestnik spotkania otrzyma materiały szkoleniowe oraz certyfikat Akademii ClearSense. Szkolenia będą prowadzone przez doświadczonych trenerów oraz specjalistów posiadających wiedzę, umiejętności praktyczne i bogate doświadczenie w tematyce konferencji:

Honorata Lemiesz-Przywara, Training & Business Development Manager z 9-cio letnią praktyką w sprzedaży, specjalizująca się w projektach dotyczących tworzenia, rozwoju i podnoszenia efektywności pracy działów sprzedaży.

Anna Pszczółkowska- Training & Business Development Partner ClearSense. Posiada 11-letnie doświadczenie w strukturach sprzedaży, specjalizacja w zakresie rozwoju kompetencji handlowych i menedżerskich oraz optymalizacji procesów biznesowych.

Piotr Dębski- CMO w ClearSense. Odpowiedzialny za ustalanie celów tworzenie i wdrażanie planów marketingowych dla zapewnienia wysokiego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności produktów i usług ClearSense.

Mariusz Dawidziuk - Certyfikowany Trener Google AdWords. Od 2009 roku skutecznie zarządza budżetami reklamowymi, planuje i realizuje najbardziej efektywne kampanie dla strategicznych klientów ClearSense.

Łukasz Lewczuk - Pasjonat SEO i SEM, praktyk i teoretyk dobrego, białego internetu, wieloletni freelancer, w e-temacie od 2007. Na co dzień Head of SEO w agencji interaktywnej Clearsense. SEO-wychowanek Cezz'yego.

Marta Lipka-Krawczyk - szef sprzedaży reklamy internetowej z 10-letnim stażem pracy min. w Wydawnictwie internetowym , sieci reklamowej i domu mediowym . W ClearSense współtworzy dział zajmujący się monetyzacją baz danych i rozwojem mailingów. Specjalizuje się w precyzyjnym dotarciu do użytkowników.

Plan konferencji i wszystkie szczegóły dostępne są na stronie Akademii: www.akademiaclearsense.pl



opublikowano: 2014-11-13
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności