Aktem nadania rekomendacji profesjonalnego organizatora kongresów w Krakowie uhonorowani zostaną przedsiębiorcy, którzy do 8 sierpnia złożą do magistrackiego Biura ds. Turystyki specjalny wniosek zgłoszeniowy w tej sprawie.
System rekomendacji profesjonalnych organizatorów kongresów (PCO) w
Krakowie wprowadził Prezydent Miasta Krakowa zarządzeniem z dnia 19
czerwca 2008 r. Poniekąd na wzór sprawdzonej już w naszym mieście
„Akcji rekomendacji krakowskich restauracji”, ten system odnosi się do
firm wyspecjalizowanych w kompleksowej organizacji i obsłudze tego
rodzaju przedsięwzięć.
Zgodnie z regulaminem rekomendowania przez Urząd Miasta
Krakowa profesjonalnych organizatorów kongresów (PCO) w Krakowie
kongres definiuje się jako: spotkanie min. 250 osób, które w jednym
miejscu i czasie obraduje na wspólny temat.
Rekomendację będą mogły uzyskać podmioty gospodarcze wyspecjalizowane w
obrębie merytorycznego i organizacyjnego przygotowania w tym zakresie,
posiadające zaplecze techniczne oraz zespół pracowników umożliwiających
pełną realizację kongresu własnego lub zleconego.
Podstawą do nadania rekomendacji jest wypełnienie wniosku stanowiącego
załacznik do ww. regulaminu wraz z załączonymi dokumentami i
dostarczenia go do siedziby Biura ds. Turystyki Urzedu Miasta Krakowa,
ul. Bracka 10 do 8.08.2008 r. Wszelkie informacje na ten temat będzie
można uzyskać pod numerami telefonów: 012 61-66-069 i 012 61-66-071
oraz na stronie www.krakow.pl.
Dodajmy, że wniosek rozpatrzony zostanie w terminie miesiąca od dnia
dostarczenia. Rekomendacja zaś nadana zostanie, w przypadku spełnienia
wszystkich wymaganych kryteriów podanych w załacznikach do regulaminu,
na okres 3 lat. Rekomendowany przedsiębiorca – organizator kongresów
otrzyma aktu nadania tego tytułu. Informacje o rekomendowanych
organizatorach kongresów w Krakowie zamieszczane będą na stronach
Magicznego Krakowa oraz w katalogach promocyjnych miasta.