Krakowskie rekomendacje kongresowe.

Aktem nadania rekomendacji profesjonalnego organizatora kongresów w Krakowie uhonorowani zostaną przedsiębiorcy, którzy do 8 sierpnia złożą do magistrackiego Biura ds. Turystyki specjalny wniosek zgłoszeniowy w tej sprawie.

System rekomendacji profesjonalnych organizatorów kongresów (PCO) w Krakowie wprowadził Prezydent Miasta Krakowa zarządzeniem z dnia 19 czerwca 2008 r. Poniekąd na wzór sprawdzonej już w naszym mieście „Akcji rekomendacji krakowskich restauracji”, ten system odnosi się do firm wyspecjalizowanych w kompleksowej organizacji i obsłudze tego rodzaju przedsięwzięć.

Zgodnie z regulaminem rekomendowania przez Urząd Miasta Krakowa profesjonalnych organizatorów kongresów (PCO) w Krakowie kongres definiuje się jako: spotkanie min. 250 osób, które w jednym miejscu i czasie obraduje na wspólny temat.

Rekomendację będą mogły uzyskać podmioty gospodarcze wyspecjalizowane w obrębie merytorycznego i organizacyjnego przygotowania w tym zakresie, posiadające zaplecze techniczne oraz zespół pracowników umożliwiających pełną realizację kongresu własnego lub zleconego.

Podstawą do nadania rekomendacji jest wypełnienie wniosku stanowiącego załacznik do ww. regulaminu wraz z załączonymi dokumentami i dostarczenia go do siedziby Biura ds. Turystyki Urzedu Miasta Krakowa, ul. Bracka 10 do 8.08.2008 r. Wszelkie informacje na ten temat będzie można uzyskać pod numerami telefonów: 012 61-66-069 i 012 61-66-071 oraz na stronie www.krakow.pl.

Dodajmy, że wniosek rozpatrzony zostanie w terminie miesiąca od dnia dostarczenia. Rekomendacja zaś nadana zostanie, w przypadku spełnienia wszystkich wymaganych kryteriów podanych w załacznikach do regulaminu, na okres 3 lat. Rekomendowany przedsiębiorca – organizator kongresów otrzyma aktu nadania tego tytułu. Informacje o rekomendowanych organizatorach kongresów w Krakowie zamieszczane będą na stronach Magicznego Krakowa oraz w katalogach promocyjnych miasta.

ostatnia aktualizacja: 2008-07-01
Komentarze
Polityka Prywatności