4 semestry, łącznie 878 godzin przydatnej teorii, 160 godzin praktyk w pracowaniach i potencjalnych miejscach pracy - zapisz się na KKZ TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY do Szkoły Policealnej Gloker. Po ukończeniu kierunku możesz pracować m.in. w agencjach reklamowych, agencjach PR, działach marketingu
Nauka tego zawodu realizowana jest w ramach Kwalifikacyjnego Kursu Zawodowego (KKZ).
Kwalifikacje:
- Kwalifikacja A.26: Sprzedaż produktów i usług reklamowych
- Kwalifikacja A.27: Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Technik organizacji reklamy posiada umiejętności niezbędne do
przygotowania profesjonalnej kampanii reklamowej z wykorzystaniem
różnorodnych technik wizualnych. Podczas zajęć Słuchacz przeprowadza
analizy marketingowe, zbiera informacje na temat zleceniodawcy i jego
oczekiwań, a także przyswaja wiedzę na temat technik marketingowych,
skutecznego PR-u oraz przygotowania oferty reklamowej. Natomiast zajęcia
praktyczne z zakresu fotografii, rysunku i grafiki komputerowej
pobudzają kreatywność i zapewniają warsztat niezbędny na twórczych
stanowiskach pracy w agencjach reklamowych oraz działach marketingowych.
TYTUŁ ZAWODOWY:
Ukończenie jednego z poziomów kwalifikacji skutkuje otrzymaniem
zaświadczenia o posiadaniu kwalifikacji zawodowych w danym zakresie, a
ukończenie obu jest równoznaczne z uzyskaniem tytułu technika.
Zgodnie
z reformą Ministerstwa Edukacji Narodowej od września 2012 roku w
kwalifikacyjnych kursach zawodowych mogą uczestniczyć wszystkie osoby
pełnoletnie, które ukończyły minimum gimnazjum bądź ośmioletnią szkołę
podstawową. W celu uzyskania tytułu technika należy mieć ukończoną
minimum szkołę średnią. Matura nie jest wymagana.
CZAS TRWANIA NAUKI:
2 lata (4 semestry)