Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera zaprasza na nowy kierunek studiów I stopnia: Grafika reklamowa i multimedia. Studenci tego kierunku mogą wybrać jedną z dwóch specjalności – Grafika reklamowa i edytorska lub Multimedia i grafika interaktywna. Studia prowadzone są w trybie stacjonarnym oraz niestacjonarnym. Rekrutacja trwa do 31 lipca 2014.
"Innowacyjny program nauczania na kierunku "Grafika reklamowa i multimedia" daje naszym Studentom możliwość uzyskania szerokich kompetencji. Podstawą programu są przedmioty zawodowe, odpowiadające głównym rynkowym nurtom współczesnego projektowania graficznego, prowadzone przez aktywnych zawodowo specjalistów. Towarzyszy im zestaw kursów wprowadzających studentów w zagadnienia związane z zarządzaniem marką, zespołem i projektem. Studenci zdobędą także wiedzę o odbiorcach komunikacji wizualnej, tak potrzebną podczas projektowania zorientowanego na użytkownika.
Studenci mogą wybrać jedną z dwóch specjalności - Grafika reklamowa i edytorska lub Multimedia i grafika interaktywna. Będą doskonalić umiejętności w małych grupach warsztatowych i realizować własne projekty. Zdobędą także umiejętności z zakresu autoprezentacji. Szeroki zakres kompetencji zawodowych, interpersonalnych i związanych z zarządzaniem pozwoli naszym Absolwentom świadomie pokierować własną karierą w branży reklamy, multimediów lub gier."
Atuty kierunku:
- wyjątkowy program uzupełnia kompetencje grafika o umiejętności w zakresie promocji i marketingu - takie połączenie da Ci możliwość pracy zarówno w działach marketingu firm, gdzie będziesz mógł zajmować się planowaniem i graficzną realizacją działań promocyjnych, jak i w agencjach reklamowych, jako samodzielny grafik,
- partnerzy biznesowi kierunku i praktykodawcy - Małopolski Klaster Poligraficzny oraz firmy, agencje reklamowe i studia projektowe - zapewniają jak najlepsze dopasowanie programu do potrzeb pracodawców,
- 2 innowacyjne specjalności i 8 specjalistycznych kursów w ramach każdej z nich pozwolą zapoznać się z wieloma aspektami projektowania graficznego, byś w przyszłości mógł świadomie wybrać dalszą drogę specjalizacji,
- będziesz operować środkami artystycznymi, które pozwolą Ci świadomie kreować przekaz wizualny,
- program uzupełniony o praktyki w agencjach reklamowych, działach marketingu i firmach z branż reklamowej, wydawniczej, gier i multimediów,
- zajęcia z praktykami znającymi realia rynkowe, posiadającymi wiedzę i umiejętności, które wprowadzą Cię w specyfikę pracy w branży reklamowej i multimedialnej,
- program studiów zapewnia poznanie specjalistycznych narzędzi niezbędnych w zawodzie grafika oraz rozwój potrzebnych kompetencji m.in. projektowanie stron www, przygotowywania plików do druku, a także tworzenia infografik, filmów i animacji,
- Pracownia komputerowa z Adobe CS6.