ZOSTAŃ TWARZĄ DIETLA! Casting

plakat zostań twarzą Ditla
Dział: Kraków

Uwaga sympatycy Dietla, 20 sierpnia ruszył casting do spotu reklamowego, w którym można zagrać główną rolę! Wystarczy zrobić sobie zdjęcie lub nakręcić krótki film z sobą w roli głównej by mieć szansę na zwycięstwo. Do wygrania między innymi wyjazdy do SPA, bilety do kina i ekskluzywne kosmetyki.

Konkurs ma charakter otwarty. Odbywa się jednocześnie na instagramie, youtube i stronie www Dietla. W castingu może wziąć udział każdy, kto chciałby zagrać w spocie reklamowym uczelni i uzyska największą liczbę głosów na instagramie lub odsłon filmu na youtube.

Zasady konkursu są proste. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.dietl.edu.ploraz na stoisku Uczelni Dietla podczas dni otwartych (w dziale rekrutacji lub eventów plenerowych, w których regularnie bierze udział nasz team).

Uczelnia jest elastyczna i ceni czas woich sympatyków, dlatego są aż trzy metody wzięcia udziału w castingu:

a) Metoda pierwsza: Uczestnik sam przysyła swoje zdjęcie (twarz i sylwetka) wraz z formularzem zgłoszeniowym na adres; rekrutacja@dietl.edu.pl z dopiskiem: Konkurs - Zostań Twarzą Dietla.

Później uczelnia zamieści zdjęcie uczestnika na Instagram, stronie www.dietl.edu.pl - zakładka Strefa Studenta - podzakładka - Konkurs.

Jeśli uczestnicy przyślą film, Uczelnia zamieści go na youtube.

Zadaniem uczestników będzie namówienie znajomych do obejrzenia filmu albo zdjęcia. Osoba, która uzyska największą liczbę odsłon filmu, albo zdobędzie największą liczbę serduszek na instagramie - wygrywa.

b) Metoda Druga: Uczestnik może wziąć udział w sesji zdjęciowej lub filmowej podczas dni otwartych i imprez plenerowych w Dietlu. Zdjęcia i film zrobiony podczas takiej sesji zostaną opublikowane przez uczelnię na Instagramie (zdjęcia), stronie www.dietl.edu.pl - zakładka Strefa Studenta - podzakładka - Konkurs oraz na Youtube (film). Zasada jest taka sama - trzeba walczyć o jak największą liczbę odsłon i serduszek.

c) Metoda Trzecia: To uczestnicy sami publikują zdjęcia na swoim profilu na Instagramie z tagiem #konkursdietl. Wygrywa ta osoba, która będzie mieć najwięcej serduszek.

Na uczestników czekają:

- 2 pakiety day spa w Uzdrowisku Swoszowice

- 10 ekskluzywnych zestawów kosmetyków firmy Yasumi

- kosmetyki Uzdrowiska Rabka

- zestawy wód Uzdrowiska Wysowa

- podwójne zaproszenie do kina na wybrany seans.

Wielka gala finałowa już w październiku! Finalista zagra w spocie reklamowym.

Organizatorem konkursu jest:

Małopolska Wyższa Szkoła im. J. Dietla w Krakowie, ul. Wincentego Pola 4.

Partnerzy:

- Uzdrowisko Swoszowice http://www.uzdrowisko.krakow.pl/

- marka Yasumi http://www.yasumi.pl/

- Uzdrowisko Rabka http://uzdrowisko-rabka.pl/

- Uzdrowisko Wysowa http://www.uzdrowisko-wysowa.pl/


opublikowano: 2013-09-06
Komentarze
Polityka Prywatności