Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie oraz krakowska agencja Planet PR rozpoczynają wspólny międzynarodowy projekt marketingowy pod nazwą MARSONAUCI. Ten kosmiczny projekt studenci realizować będą przy wsparciu specjalistów z NASA i stowarzyszenia The Mars Society.
Śmiało podążaj tam, gdzie nie dotarł jeszcze żaden człowiek - motto twórców serialu Star Trek to myśl przewodnia organizatorów projektu MARSONAUCI, którzy nie ruszając się z Ziemi chcą odkrywać tajemnice kosmosu. Głównym celem projektu jest przeprowadzenie przez zespół projektowy niestandardowej kampanii marketingowej dotyczącej planety Mars.
- Dotychczasowa komunikacja sektora komicznego odbywała się w dużej mierze w kierunku dorosłych. Idąc za przykładem NASA, chcielibyśmy podjąć próbę dotarcia do kilkulatków i rozpocząć ich edukację właśnie w kierunku przyszłego podboju kosmosu - autor projektu mówi Łukasz Wilczyński właściciel Agencji Planet PR oraz europejski koordynator prestiżowego The Mars Society.
Udział w projekcie to dla studentów możliwość zdobycia
unikatowego doświadczenia zawodowego,
praktycznych umiejętności z obszaru PR i marketingu, a także możliwość
zaliczenia praktyk studenckich.