Studia z zakresu Marketingu Internetowego to oferta dla tych, którzy poszukują specjalistycznej wiedzy na temat mediów elektronicznych oraz chcą poznać jej praktyczne aspekty.
Do współpracy przy tworzeniu programu studiów uczelnia zaprosiła wysokiej klasy specjalistów branży internetowej (m.in. z Interia.pl, NK.pl, Eskadry Opcom, Polkomtela, PBI, AdSeo, InnovaWeb), którzy oprócz wiedzy merytorycznej są także doskonałymi praktykami. Jakość oferty potwierdza również wykwalifikowana kadra naukowa Akademii Górniczo-Hutniczej oraz rekomendacja Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Program studiów obejmuje szeroki wachlarz tematów, które umożliwią przyszłemu absolwentowi zaprojektowanie, przygotowanie i egzekucję kompleksowej strategii marketingowej w Internecie. Studenci otrzymają rzetelną wiedzę na temat różnorodnych aspektów marketingu internetowego (SEO, SEM, Social Media, e-mail marketing, e-commerce, sieci afiliacyjne), poznają najnowsze trendy w produkcji foto-wideo, technologiach webowych oraz mobilnych a także zapoznają się ze specyfiką komunikacji w nowych mediach oraz aspektami prawnymi prowadzenia działalności w Internecie.