Są pomysły na krakowską puszkę coca- coli

Do 11 maja Mieszkańcy Krakowa i Małopolski mogą przesyłać prace w konkursie na projekt nowego, krakowskiego opakowania „Coca – Coli”. Do konkursu wpłynęły już pierwsze propozycje.

Konkurs pod hasłem „Przelej Kraków na puszkę” skierowany jest do profesjonalistów i amatorów powyżej 16. roku życia, mieszkających lub uczących się w Małopolsce. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie puszki w rozpoznawalny sposób nawiązującej do Krakowa – jego kultury, historii, teraźniejszości. Projekt powinien ponadto współgrać z hasłem firmy Coca - Cola „Kraków po radosnej stronie życia”.

Pracę można wykonać dowolną techniką - tradycyjną lub komputerową. W pierwszym przypadku wymagana jest jednak konwersja projektu do wersji elektronicznej. Projekt należy dostarczyć do 11 maja 2009 roku. Najlepszą pracę wyłoni jury, w którym zasiądzie Główny Plastyk Miasta Jacek Stokłosa, przedstawiciele Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, firmy Coca-Cola oraz agencji reklamowej Brandstorm. Jury ogłosi wyniki 4 czerwca 2009 r.

Główną nagrodą w konkursie będzie najnowsza wersja laptopa MacBook Pro 17''. Organizator i Sponsorzy planują także poddanie wskazanych przez Jury prac pod ocenę internautów. Zwycięzca głosowania internetowego otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 6000 zł. Puszki ze zwycięskimi grafikami Coca- Coli ze zwycięskimi grafikami firma wprowadzi na rynek w IV kwartale 2009 roku.

Sponsorami konkursu są firmy z systemu Coca-Cola w Polsce, a partnerami akcji Urząd Miasta Krakowa, Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie i agencja reklamowa Brandstorm.

W przypadku pytań związanych z wymogami dotyczącymi tworzenia i przesyłania prac konkursowych można dzwonić na numer Organizatora konkursu: (012) 430 02 20.

Przypomnijmy, że w ramach kampanii „Kraków po radosnej stronie życia” do tej pory powstały dwie limitowane edycje krakowskich puszek Coca- Cola. Po raz pierwszy jednak mieszkańcy Małopolski mają okazję, by sami zaprojektować opakowanie napoju. <www.krakow.pl>

ostatnia aktualizacja: 2009-04-30
Komentarze
Polityka Prywatności