Nowe studia na WSE, czyli podyplomowo o marketingu w sieci

Pierwsze w Polsce studia podyplomowe na kierunku "Marketing w sieci" już od marca ruszają w Wyższej Szkole Europejskiej im ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Jak informuje rzecznik prasowy uczelni Agata Motyl, nadrzędnym celem studiów jest oferowanie aktualnej, sprawdzonej i rzetelnej wiedzy na temat wykorzystania zmian zachodzących w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.

W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, przeprowadzać badania on-line, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Studenci tego kierunku poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów.

Ojcem chrzestnym inicjatywy jest Mateusz Tułecki, pracownik Katedry Reklamy, Grafiki Komputerowej i Nowych Mediów Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, założyciel Rzeszowskiej Akademii Innowacji Internetowych (RAII).

Władze WSE podkreślają, że oferta studiów jest skierowana do szerokiego grona odbiorców: menedżerów marketingu, informatyków, programistów, grafików, specjalistów ds. reklamy oraz wszystkich tych, którzy w Internecie upatrują szansę na sukces i rozwój zawodowy.

Agata Motyl dodaje zaś, że jednym z największych atutów nowych studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na różnych stanowiskach w branży internetowej. Swoją wiedzą ze słuchaczami podzielą się tacy specjaliści, jak: Dominik Kaznowski (z firm Xevin Colsulting i Nasza-Klasa), Marcin Jagodziński (Blip.pl, Gadu-Gadu S.A.), Sebastian Łuczak (Eskadra Publica), Paweł Sala (Opcom Grupa Eskadra), Michał Nowak (Onet) czy Dawid Szczepaniak (Pride&Glory Interactive).

Osoba kończąca studia będzie posiadała umiejętności w zakresie projektowania i przeprowadzania kampanii reklamowych on-line, przeprowadzania projektów badawczych w Internecie, wykorzystania najnowszych trendów w sieci w działalności marketingowej, podstaw grafiki i animacji 3D, znajomości podstaw funkcjonowania sieci pod kątem technologicznym, wykorzystania wyszukiwarek, technologii mobilnych, e-maili i pozycjonowania w marketingu, wdrażania kampanii PR w sieci, analizy społecznego wymiaru Internetu, podstaw prawnych funkcjonowania serwisów i prowadzenia kampanii w sieci, tworzenia rozwiązań commerce (sklepów internetowych) oraz zarządzania zespołem projektowym.

Nauka na "Marketingu w sieci" potrwa dwa semestry. W sumie obejmować będzie 208 godzin zajęć i zakończy się obroną pracy dyplomowej. (PAP)


ostatnia aktualizacja: 2009-02-03
Komentarze
Polityka Prywatności