Oto przebój tego lata orkiestra rabatów pod czujnym okiem Małgorzaty Kożuchowskiej nadaje rytm tegorocznym, sezonowym wyprzedażom. Gdzie? Oczywiście w Bonarce, w której już od początku wakacji sklepy kuszą wyjątkowo atrakcyjnymi cenami.
Letnia kreacja największego krakowskiego centrum handlowego kontynuuje motyw kampanii zapoczątkowany w marcu, w którym Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka Bonarki, wciela się w dwie role: rolę klientki i rolę boy’a pomagającego klientowi w zakupach.: Główny przekaz jest oczywisty: w Bonarce zrobimy wszystko, aby każdy poczuł się tu wybornie.
„Cieszy nas bardzo, że tegoroczna kampania Bonarki podoba się klientom. Świadczą o tym zadowoleni klienci oraz wyniki przeprowadzonych przez nas badań marketingowych. Okazało się, że wiosenna odsłona kampanii „Poczuj się wybornie” jest kampanią najlepiej odbieraną przez mieszkańców Krakowa i najbardziej przyciągającą ich uwagę pośród kampanii centrów handlowych” – opowiada Marcin Berendt, marketing manager Bonarki.
Poza Małgorzatą Kożuchowską do zakupów w Bonarce przekonuje także bogata oferta centrum i rozpoczęty właśnie sezon wyprzedażowy.
W ostatnim czasie do szerokiego grona najemców Bonarki dołączyli Smooth the Fruit oraz Sushi California - poszerzając tym samym ofertę restauracyjną. Salon iSpot otworzył największy w Małopolsce sklep z produktami z marką Apple, a Mango zaprasza klientki do świeżo otwartego salonu, będącego największym salonem tej marki w Polsce.
Z okazji trwających letnich wyprzedaży sklepy w Bonarce przygotowały rabaty niejednokrotnie sięgające kilkadziesiąt procent: np. Benetton oferuje 50% zniżek na całą kolekcję wiosna/lato, w Home&You, Mohito, Mustangu i Reporterze rabaty sięgają 70%, a w Kappahl obowiązuje promocja „3 za 2”.
Już teraz można zapoznać się z pełną ofertą rabatów, przeglądając dołączoną listę.
Zapowiadają się wyborne zakupy!
dodane przez bezstronny