17 marca 2013 (niedziela), godz. 10:00
(Archiwum)

Eddu Kraków

Eddu to organizacja non profit zajmująca się przygotowywaniem szkoleń, dotyczących szeroko rozumianego rozwoju osobistego. Działamy w tej organizacji ponieważ wierzymy, że każdy na świecie powinien mieć zagwarantowany dostęp do tak zwanej edukacji miękkiej, czyli całej wiedzy życiowej i nieszkolnej, takiej jak: inteligencja emocjonalna, społeczna, duchowa, somatyczna, finansowa i psychologia sukcesu.

Każdy człowiek zajmuje się sprzedażą, niezależnie od tego, czym się zajmuje na co-dzień. Całe Twoje życie to ciągły proces komunikowania się z innymi, przekonywania ich i wywierania na nich wpływu (robiony w większości bez Twojego świadomego udziału).    Coraz częściej mówi się, że 10 procent czołowych handlowców w każdej branży przejmuje 90 procent zysku. Zastanawiasz się pewnie co robi te 10%!?  To szkolenie będzie w dużej mierze odpowiedzią na to pytanie.

Wybraliśmy 10 najlepszych i sprawdzonych w praktyce strategii sprzedawców które będziesz miał okazję uczyć się na klubie. 

Oto one: 1 Umiejętność wchodzenia w zasobny stan umysłu/stan kreatywności - naucz się wchodzić w up-time, by mieć większy dostęp do zasobów (od tego zaczniemy szkolenie tak byś jeszcze więcej wyciągną z kolejnych części) 2 Umiejętność korzystania ze swoich słabych i mocnych stron w procesie sprzedażowym. Nauczymy Cię jak  znajdować atuty w słabych stronach i korzystać z nich w sprzedaży.   3 Świadomość sukcesu często pomijana przez sprzedawców. Czyli sprawdzenie czy tak na prawdę wierzą w produkt i chcą go sprzedawać.  4 Rozpoznawanie wewnętrznych ograniczeń/sabotaży oraz umiejętność wychodzenia ponad nie. Pokażemy Ci dwa podejścia  a) praca z ograniczeniami za pomocą małych kroków b) zmiana przekonań za pomocą zmiany pozycji ciała 5 Adaptacja do zmieniających się warunków środowiska, sytuacji, produktu i drugiego człowieka. Sprzedawcy muszą cały czas przystosowywać się do warunków, w jakich aktualnie się znajdują. Po się każemy Ci jak to robić.   6 Identyfikowanie potrzeb - Nauczysz się za pomocą pytań identyfikować ukryte interesy klienta.Pozwoli Ci to precyzyjniej przedstawić klientowi produkt, uwzględniając jego system wartości. 7 Umiejętne radzenie z obiekcjami klienta - omówimy najczęstsze obiekcje klientów i nauczysz się skutecznie z nimi radzić. 8 Sprzedaż pytaniami - prowadzi do tworzenia warunków między Tobą a potencjalnym klientem dzięki czemu lepiej poznasz strategie decyzyjne klienta, wartości oraz kilka innych rzeczy które pomogą Ci w finalizacji sprzedaży 

Ujawniliśmy 8 kluczowych strategii, z racji tego, że nasze szkolenia są tworzone dla potrzeb grupy i każde może być trochę inne kolejne strategie sprzedażowe poznacie na szkoleniu.

dodane przez Eddu


ostatnia aktualizacja: 2013-03-21
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności