Studio fotograficzne już opustoszałe i uprzątnięte. Nie ma ani śladu po tym, że jeszcze chwilę temu odbyła się tu jedna z najbardziej niezwykłych sesji zdjęciowych. Niezwykły był i pomysł, i wykonanie, i zespół, który uczestniczył w jej tworzeniu. Efekty będzie można podziwiać już na początku marca – zleceniodawcą było krakowskie centrum handlowe Bonarka City Center, które tym samym zrealizowało swą całoroczną kampanię reklamową.
Najważniejsze pytanie brzmi: kto w tym roku będzie ambasadorką krakowskiego centrum? Oczekiwania na pewno są wysokie. W 2012 r. do odwiedzin Bonarki zapraszała Małgorzata Kożuchowska, najpopularniejsza polska aktorka, ikona stylu, współczesny symbol nowoczesnej elegancji. Kto w tym roku zajmie jej miejsce?
„Nie zdradzamy jeszcze tej tajemnicy. Ale jestem pewien, że rezultat będzie zaskoczeniem. Bo kto powiedział, że zdecydujemy się tylko na jedną gwiazdę?” – tak na pytanie o nazwisko przyszłej ambasadorki odpowiada Marcin Berendt, marketing manager Bonarki. „Nasza kampania będzie stuprocentową niespodzianką, bo jeszcze żadne centrum handlowe nie reklamowało się w taki sposób. Co więcej, dawno już w ogóle nie widziałem w Polsce podobnej kampanii reklamowej, jaką szykujemy my.”
Wiadomo jedynie, że za zdjęcia odpowiedzialny był Marcin Tyszka, wybitny polski fotograf, współpracujący z największymi światowymi modowymi pismami. „Zaangażowanie Marcina Tyszki było konieczne z dwóch powodów. Po pierwsze, nikt w Polsce nie robi lepszych modowych zdjęć. Po drugie, nasza unikalna koncepcja jest na tyle wymagająca, że chcieliśmy powierzyć jej realizację absolutnemu profesjonaliście” – wyjaśnia Marcin Berendt. „I to była słuszna decyzja, z końcowego rezultatu zadowoleni byli wszyscy.”
O tym będzie przekonać się można samemu już na początku marca, gdy zaprezentowana zostanie pierwsza kreacja, odsłaniającą kampanię na cały 2013 rok.
dodane przez bezstronny