24 października 2008 (piątek)
Praktyka w YPI Consulting
Szukasz praktyki? Chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe? Ciekawe projekty, przyjazna atmosfera, elastyczny czas pracy… - to i wiele więcej możemy Ci zaoferować.
W trzynastu europejskich krajach działa 225 organizacji typu Junior Enterprise, pracuje w nich ponad 20 000 konsultantów. Są to organizacje w całości zarządzane przez studentów. Działają na w pełni komercyjnych zasadach, ale ponieważ są organizacjami non-profit, wypracowany zysk jest w całości przekazywany na cele statutowe. Junior Enterprises zrzesza JADE, mająca swoją siedzibę w Brukseli.
Jednym z takich stowarzyszeń jest krakowskie YPI Consulting. Powstało w 2002 roku z inicjatywy dwóch studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego zafascynowanych możliwością działania na realnym rynku, mierząc się z prawdziwymi projektami za godne wynagrodzenie. Ich dewizą stało się learning by doing.
Aktualnie YPI Consulting zrzesza studentów większości wyższych uczelni krakowskich. Działamy promując nasze wartości – young, professional, innovative. Wspomagamy naszych Klientów w podejmowaniu trafnych decyzji – przeprowadzamy badania rynku oraz preferencji konsumentów, przygotowujemy biznesplany. Realizujemy przy tym ideę Junior Enterprise: łączymy świat teorii akademickiej ze światem praktyki biznesowej. Za cel stawiamy sobie promowanie wśród studentów przedsiębiorczości i profesjonalizmu. Chcemy kształcić Alumnów, którzy w przyszłości będą prowadzić własny nowoczesny biznes lub pracować dla dominujących firm na rynku. Już dziś masz szansę do nas dołączyć. Wejdź na www.ypi.pl i wypełnij aplikację.
Kogo szukamy? – wymagania stawiane kandydatom:
• student zarządzania, ekonomii lub pokrewnych kierunków
• znajomość przynajmniej jednego języka obcego
• podstawowe umiejętności obsługi komputera
• umiejętność efektywnej pracy samodzielnej oraz w zespole
• odpowiedzialność
• dobra organizacja pracy
Oferujemy:
• miesięczną praktykę z elastycznymi godzinami pracy
• możliwość zdobycia wiedzy z zakresu zarządzania projektem w jednym z czterech działów: HR, PR & Marketing, ACQ & Sponsoring, IT
• uczestnictwo w szkoleniach z zakresu umiejętności miękkich
• wykorzystanie wiedzy teoretycznej w pracy nad realnym projektem biznesowym
• możliwość późniejszej współpracy, która stanowi okazję do zdobycia dalszego doświadczenia w pracy nad projektami dla polskich i zagranicznych firm, a także poznania zasad rządzących światem biznesu
Termin nadsyłania aplikacji to 14-24 października br. Wybrane osoby zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną.
ostatnia zmiana: 2008-10-13