Kraków - imprezy, koncerty, informacje

kategoria
Archiwum
16 czerwca 2019 (niedziela), godz. 19:00
16 czerwca 2019 o 19:00 – 21:00 Teatr Barakah, bilety · 50 zł – 60 zł
15 czerwca 2019 (sobota)
15 czerwca Teatr Barakah
13 czerwca 2019 (czwartek), godz. 19:00
Teatr BARAKAH — "Lekcja przyzwoitości" na podst. "Szkoły Klasztornej" Barbary Frischmuth - czytanie
13 czerwca (czwartek) 19:00
8 czerwca 2019 (sobota)
8-10 czerwca Teatr Barakah, ul. Paulińska 28 w Krakowie
7 czerwca 2019 (piątek)
7 czerwca Teatr Barakah
27 maja 2019 (poniedziałek), godz. 20:00
Spektakl odbędzie się 27 maja o godzinie 20:00 w Teatrze Barakah.
17 maja 2019 (piątek), godz. 19:00
Spektakl odbędzie się 17 maja o godzinie 19:00 w Teatrze Barakah.
16 maja 2019 (czwartek), godz. 19:00
Spektakl odbędzie się 16 maja o godzinie 19:00 w Teatrze Barakah.
12 maja 2019 (niedziela), godz. 19:00
Spektakl odbędzie się 12 maja o godzinie 19:00 w Teatrze Barakah.
10-11.05.2019
Spektakl odbędzie się 10 i 11 maja w Teatrze Barakah.
29 kwietnia 2019 (poniedziałek), godz. 20:00
29 kwietnia 2019 godzina 20:00 Teatr Barakah ul. Paulińska 28, Kraków
25 kwietnia 2019 (czwartek), godz. 19:00
25 kwietnia godzina 19:00 Teatr Barakah ul. Paulińska 28, Kraków
10 kwietnia 2019 (środa), godz. 19:00
10 kwietnia godzina 19:00 Teatr Barakah ul. Paulińska 28, Kraków
4 kwietnia 2019 (czwartek), godz. 19:00
4 kwietnia 2019 godzina 19:00 Teatr Barakah ul. Paulińska 28, Kraków
28 lutego 2019 (czwartek), godz. 19:00
28 lutego 2019 o 19:00 Teatr Barakah ul. Paulińska 28 Kraków, bilety · 25 zł – 40 zł
21 lutego 2019 (czwartek)
21 lutego Teatr Barakah ul. Paulińska 28 Kraków, bilety · 25 zł – 40 zł
16-17.02.2019
16-17 lutego Teatr Barakah ul. Paulińska 28 Kraków, bilety · 25 zł – 40 zł
13 lutego 2019 (środa), godz. 19:00
13 lutego 2019 o 19:00 Teatr Barakah ul. Paulińska 28 Kraków, bilety · 25 zł – 40 zł
9-10.02.2019
9-10 lutego Teatr Barakah ul. Paulińska 28 Kraków, bilety · 25 zł – 40 zł
2 lutego 2019 (sobota), godz. 19:00
2 lutego 2019 o 19:00, Teatr Barakah ul. Paulińska 28 Kraków, bilety · 25 zł – 40 zł
24 stycznia 2019 (czwartek), godz. 19:00
24 stycznia 2019 o 19:00 Teatr Barakah Bilety · 25 zł – 40 zł
21 stycznia 2019 (poniedziałek), godz. 20:00
21 stycznia 2019 o 20:00 Teatr Barakah Bilety · 40 zł – 60 zł
20 stycznia 2019 (niedziela), godz. 18:00
20 stycznia 2019 BILETY: 60/40 zł
19 stycznia 2019 (sobota), godz. 18:00
19 stycznia 2019 BILETY: 60/40 zł
17 stycznia 2019 (czwartek), godz. 20:00
17 stycznia 2019 o 20:00 Teatr Barakah Bilety · 25 zł – 40 zł
15-16.01.2019
„Teresa” to mocna, emocjonalna opowieść o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku, o zmaganiu się z narzucanymi schematami religijnymi, o kobietach Kościoła katolickiego, w końcu o wolności sumienia oraz wolności wyboru wyznania i kształtowania własnej tożsamości. Mocna muzyka oparta na połączeniu stylistyk energetycznego digital hardcore/industrial electro z wykonywaną na żywo przez śpiewaków wokalną muzyką sakralną potęguję jego odbiór.
12-13.01.2019
12.01.2019 godz. 19:00 i 13.01.2019 godz. 19:00
11 stycznia 2019 (piątek), godz. 19:00
11 stycznia 2019 o 19:00 BILETY: 40/25 zł
10 stycznia 2019 (czwartek), godz. 20:00
Spektakl gościnny: Vala Tanza - MĄDROŚĆ JAK ROZKOSZ koncert uzdrawiający 10 stycznia [czwartek], 20:00
6 stycznia 2019 (niedziela), godz. 18:00
6 stycznia 2019 BILETY: 60/40 zł
15 grudnia 2018 (sobota), godz. 20:30
15 grudnia 2018 godz. 20:30 Teatr Barakah
15 grudnia 2018 (sobota), godz. 17:00
Kabaret Skeczów Męczących – 15-lecie Przez 15 lat na scenie Kabaret Skeczów Męczących zdążył udowodnić, że jest...
11 grudnia 2018 (wtorek), godz. 16:00
11 grudnia 2018 godz. 16:00 Teatr BARAKAH
6 grudnia 2018 (czwartek), godz. 19:00
6 grudnia 2018 godz. 19:00 Teatr Barakah ul. Paulińska 28 Kraków
29 listopada 2018 (czwartek)
Spektakl będzie można zobaczyć 29 listopada o godzinie 19:00 w Teatrze Barakah.
25 listopada 2018 (niedziela)
Spektakl odbędzie się 25 listopada w Teatrze Barakah
24 listopada 2018 (sobota)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.
19 listopada 2018 (poniedziałek)
Data premiery: 10 XI 2017 BILETY: 40 zł [normalne] / 25 zł [ulgowe]
15-16.11.2018
„Postanowiłem przypomnieć znakomitego pisarza. Z sześciu jednoaktówek, podarowanych mi przez autora, wybrałem cztery: <>, <>, <> i < (wydane w tomie <>). Wybrałem je, gdyż przegląda się w nich cały Głowacki. Ten Janusz Głowacki, który mówi o sobie: <>” - mówi o swoim spektaklu Józef Opalski.
14 listopada 2018 (środa)
„Księżniczka sedesu, dolnej klapy sedesowej i strefy spuszczania wody, strażniczka królewskiego odbytu — jej wysokość Kądziela Fon-Piździela!”
11 listopada 2018 (niedziela)
11 XI 2018 BILETY: 40 zł [normalne] / 25 zł [ulgowe]
28 października 2018 (niedziela), godz. 18:00
Być jak Elizabeth Taylor – spektakl Spektakl o najsłynniejszej parze w dziejach Hollywood, która do dzisiaj budzi podziw ...
26 października 2018 (piątek)
26.10.2018r Krakowski Teatr Variete, Ul. Grzegórzecka 71
25 października 2018 (czwartek), godz. 19:00
Piotr Bałtroczyk – „Mężczyzna z kijowym PESELEM” Bałtroczyk twierdzi, że początek jest ważny, być może nawet ...
25 października 2018 (czwartek), godz. 19:00
25 października o 19:00 – 20:00 Teatr Barakah
20 października 2018 (sobota)
Spektakl będzie można zobaczyć 20 października o godzinie 19:00 w Teatrze Barakah.
19 października 2018 (piątek)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.
17-18.10.2018
Spektakl będzie można obejrzeć w dniach 17-18 października w Teatrze Barakah
13 października 2018 (sobota)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.
12 października 2018 (piątek)
12 października Teatr Barakah zaprasza na kolejną premierę, tym razem będzie to Wkrótce nadejdzie ten czas Line Knutzon w reżyserii Pawła Partyki.
6 października 2018 (sobota), godz. 19:00
Spektakl będzie można obejrzeć 6 października o godzinie 19:00.
5 października 2018 (piątek)
„Postanowiłem przypomnieć znakomitego pisarza. Z sześciu jednoaktówek, podarowanych mi przez autora, wybrałem cztery: <>, <>, <> i < (wydane w tomie <>). Wybrałem je, gdyż przegląda się w nich cały Głowacki. Ten Janusz Głowacki, który mówi o sobie: <>” - mówi o swoim spektaklu Józef Opalski.
3 października 2018 (środa)
„Pocą się mi dłonie i serce mi wali. W tej niesamowitej chwili uświadamiam sobie, że naprawdę zaczynam się rodzić na nowo. Że nie jestem już tym człowiekiem, który przez 26 lat wiódł bezpieczny żywot pod kloszem, razem z matką. Ten nowy człowiek ma znacznie bardziej ofensywny stosunek do codzienności. Teraz na przykład zdecydował się na kota. I będzie miał kota”.
20 września 2018 (czwartek)
Zapraszamy
16 września 2018 (niedziela)
Patriotyzm. Słowo, bez którego w ostatnim czasie nie może obyć się żadna polityczna dysputa. Wylewa się na nas z ekranowych telewizorów i sączy z radiowych głośników. Każdy, niemal jak w słynnej scenie z „Dnia świra”, stara się zawłaszczyć w całości jego znaczenie i pozbawić innych prawa do jego używania. Czym więc tak naprawdę jest prawdziwy patriotyzm i kogo można prawdziwym patriotą nazwać? Nad tym właśnie dumamy w jubileuszowym odcinku. Przedstawimy Wam 10. przykazań prawdziwego patrioty i wyjaśnimy sobie wszelkie wątpliwości. A zrobimy to oczywiście w naszym stylu – z komediowym zacięciem, fabularnym rozmachem i pełną energii muzyką na żywo.
15 września 2018 (sobota)
Dziewiąty odcinek nosi tytuł „Tęcza Śmierci” i jest połączeniem szpiegowskiej farsy z political fiction oraz parodią tego, co oglądamy w masowych środkach przekazu, od „Stawki większej niż życie”, poprzez znanych dziennikarzy aż do „Gwiezdnych wojen”. Bohaterowie staną przed trudną misją wydarcia rodzimych mediów z rąk wrogiego Imperium i zrobią wszystko, byśmy uniknęli masowej katastrofy. Ich serc nikt nie zdoła wymazać!
14 września 2018 (piątek)
Odcinek ósmy — „Tajemnica Łasicy” to opowieść o wielkiej intrydze, łącząca w sobie elementy kina nowej przygody z politycznym kryminałem o ludziach kultury i ludziach polityki i ludziach showbiznesu i arystokratycznym księciu, a do tego tajemniczym zaginięciu pewnej sumy pieniędzy…. Bo kto powiedział, że na sztuce nie można zarobić?
13 września 2018 (czwartek)
Odcinek siódmy — „Dżojstik zagłady” to opowieść o wielkiej polityce małych ludzi i ludzi mało zainteresowanych polityką, będąca połączeniem szpiegowskiej farsy z political fiction/non-fiction (niepotrzebne skreślić). Służy również pomocą w odpowiedzi na ważne pytania o przyszłość naszej ojczyzny, o to, czy światem rządzą siły, o których nie wiemy albo których tylko ze strachem się domyślamy oraz co zrobić, by nie musieć żyć w ciekawych czasach.
8 września 2018 (sobota)
Pierwsze w Polsce show Drag Queen z kryminalnym wątkiem w tle!
25 sierpnia 2018 (sobota)
Rewia „Life & Diamonds” to najnowsza, a druga z kolei po „Divas night” queerowa premiera odbywająca się w Teatrze BARAKAH w Krakowie. Warto dodać, że „Life & Diamonds” i „Divas night” to jedyne queerowe rewie w Polsce.
24 sierpnia 2018 (piątek)
Teatr BARAKAH zaprasza
17 czerwca 2018 (niedziela)
Rewia „Life & Diamonds” to najnowsza, a druga z kolei po „Divas night” queerowa premiera odbywająca się w Teatrze BARAKAH w Krakowie. Warto dodać, że „Life & Diamonds” i „Divas night” to jedyne queerowe rewie w Polsce.
16 czerwca 2018 (sobota)
Noce Waniliowych Myszy* to projekt cyklicznych spektakli z elementami kabaretu i musicalu, który od ponad dwóch lat komentuje codzienną, zastaną rzeczywistość, dzięki czemu stał się jednym z najpopularniejszych i najważniejszych wydarzeń teatralnych Krakowa, bo — jak napisał Łukasz Gazur w „Dzienniku Polskim” — „Wreszcie doczekaliśmy się własnego Pożaru w Burdelu i nie wahajmy się go używać!”. Tytuł „Noce Waniliowych Myszy” został zaczerpnięty z jednego z wierszy amerykańskiego pisarza i poety Charlesa Bukowskiego, zamieszczonego w tomie o tym samym tytule wydanym w 2014 roku nakładem Noir Sur Blanc. „…przywróciłem miłość tym wyblakłym oczom kiedy waniliowe myszy spały pod naszym łóżkiem” — pisał Bukowski.
16 czerwca 2018 (sobota)
Rewia „Life & Diamonds” to najnowsza, a druga z kolei po „Divas night” queerowa premiera odbywająca się w Teatrze BARAKAH w Krakowie. Warto dodać, że „Life & Diamonds” i „Divas night” to jedyne queerowe rewie w Polsce.
16 czerwca 2018 (sobota)
„Księżniczka sedesu, dolnej klapy sedesowej i strefy spuszczania wody, strażniczka królewskiego odbytu — jej wysokość Kądziela Fon-Piździela!”
14 czerwca 2018 (czwartek)
„Postanowiłem przypomnieć znakomitego pisarza. Z sześciu jednoaktówek, podarowanych mi przez autora, wybrałem cztery: <>, <>, <> i < (wydane w tomie <>). Wybrałem je, gdyż przegląda się w nich cały Głowacki. Ten Janusz Głowacki, który mówi o sobie: <>” - mówi o swoim spektaklu Józef Opalski.
10 czerwca 2018 (niedziela)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.
24 maja 2018 (czwartek)
„Postanowiłem przypomnieć znakomitego pisarza. Z sześciu jednoaktówek, podarowanych mi przez autora, wybrałem cztery: <>, <>, <> i < (wydane w tomie <>). Wybrałem je, gdyż przegląda się w nich cały Głowacki. Ten Janusz Głowacki, który mówi o sobie: <>” - mówi o swoim spektaklu Józef Opalski.
24 maja 2018 (czwartek), godz. 18:00
Goła baba – monodram Joanny Szczepkowskiej Sztuka została wystawiona pierwszy raz w teatrze Powszechnym w Warszawie...
20 maja 2018 (niedziela)
Pierwsze w Polsce show Drag Queen z kryminalnym wątkiem w tle!
19 maja 2018 (sobota)
Pierwsze w Polsce show Drag Queen z kryminalnym wątkiem w tle!
12 maja 2018 (sobota)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.
11 maja 2018 (piątek)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.
11 maja 2018 (piątek), godz. 19:00
Kabaret Ani Mru Mru – Ostatnie takie trio „Ostatnie takie trio” to program kabaretowy, w którym kabaret Ani Mru-Mru mierzy się z...
9 maja 2018 (środa)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.
8 maja 2018 (wtorek)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.
22 kwietnia 2018 (niedziela)
„Prawdziwe życie jest gdzie indziej” – słynny cytat z Artura Rimbaud stanowi esencję twórczości zarówno Hanocha Levina jak i Antona Czechowa. Rozliczający się ze swoim życiem starcy, marzący o zmianie, ale niemogący odmienić własnego losu i środowiska młodzi ludzie, w końcu beznadziejnie wpisani w nieszczęście i nędzę skrzywdzeni i poniżeni, to korowód postaci, które spotykamy zarówno w tragikomicznym świecie Levina, jak i w twórczości autora „Mewy”.
21 kwietnia 2018 (sobota)
„Prawdziwe życie jest gdzie indziej” – słynny cytat z Artura Rimbaud stanowi esencję twórczości zarówno Hanocha Levina jak i Antona Czechowa. Rozliczający się ze swoim życiem starcy, marzący o zmianie, ale niemogący odmienić własnego losu i środowiska młodzi ludzie, w końcu beznadziejnie wpisani w nieszczęście i nędzę skrzywdzeni i poniżeni, to korowód postaci, które spotykamy zarówno w tragikomicznym świecie Levina, jak i w twórczości autora „Mewy”.
18 kwietnia 2018 (środa)
„Postanowiłem przypomnieć znakomitego pisarza. Z sześciu jednoaktówek, podarowanych mi przez autora, wybrałem cztery: <>, <>, <> i < (wydane w tomie <>). Wybrałem je, gdyż przegląda się w nich cały Głowacki. Ten Janusz Głowacki, który mówi o sobie: <>” - mówi o swoim spektaklu Józef Opalski.
15 kwietnia 2018 (niedziela)
„— Nie użyłbym określenia ‘czarnuch‘, gdybyście nie przynieśli mi kurwa ręki czarnucha!
— Ręki osoby o odmiennym kolorze skóry. A poza tym, to nieprawda! To twoja ręka, tylko sczerniała! Tak im się robi, jak długo leżą oddzielnie od reszty. Czernieją”.
14 kwietnia 2018 (sobota)
„— Nie użyłbym określenia ‘czarnuch‘, gdybyście nie przynieśli mi kurwa ręki czarnucha!
— Ręki osoby o odmiennym kolorze skóry. A poza tym, to nieprawda! To twoja ręka, tylko sczerniała! Tak im się robi, jak długo leżą oddzielnie od reszty. Czernieją”.
13 kwietnia 2018 (piątek)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.
12 kwietnia 2018 (czwartek)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.
11 kwietnia 2018 (środa)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.
7 kwietnia 2018 (sobota)
Rewia „Life & Diamonds” to najnowsza, a druga z kolei po „Divas night” queerowa premiera odbywająca się w Teatrze BARAKAH w Krakowie. Warto dodać, że „Life & Diamonds” i „Divas night” to jedyne queerowe rewie w Polsce.
6 kwietnia 2018 (piątek)
„Pocą się mi dłonie i serce mi wali. W tej niesamowitej chwili uświadamiam sobie, że naprawdę zaczynam się rodzić na nowo. Że nie jestem już tym człowiekiem, który przez 26 lat wiódł bezpieczny żywot pod kloszem, razem z matką. Ten nowy człowiek ma znacznie bardziej ofensywny stosunek do codzienności. Teraz na przykład zdecydował się na kota. I będzie miał kota”.
5 kwietnia 2018 (czwartek)
„Pocą się mi dłonie i serce mi wali. W tej niesamowitej chwili uświadamiam sobie, że naprawdę zaczynam się rodzić na nowo. Że nie jestem już tym człowiekiem, który przez 26 lat wiódł bezpieczny żywot pod kloszem, razem z matką. Ten nowy człowiek ma znacznie bardziej ofensywny stosunek do codzienności. Teraz na przykład zdecydował się na kota. I będzie miał kota”.
26 marca 2018 (poniedziałek)
Noce Waniliowych Myszy* to projekt cyklicznych spektakli z elementami kabaretu i musicalu, który od ponad dwóch lat komentuje codzienną, zastaną rzeczywistość, dzięki czemu stał się jednym z najpopularniejszych i najważniejszych wydarzeń teatralnych Krakowa, bo — jak napisał Łukasz Gazur w „Dzienniku Polskim” — „Wreszcie doczekaliśmy się własnego Pożaru w Burdelu i nie wahajmy się go używać!”.
20 marca 2018 (wtorek)
Zbieramy na premierę nowych Myszy, tak to można napisać w skrócie, a szerzej, to, wykorzystując internetowe możliwości portalu wspieramykulture.pl, chcemy zebrać 5 tys. złotych, aby móc zrealizować 10 odcinek Nocy Waniiowych Myszy pt. "Elementarz polskiego patrioty" na możliwie wysokim poziomie, który, jak wiadomo, wymaga nakładu, nie tylko potu na scenie.
18 marca 2018 (niedziela)
„Wątróbka z cebulką krótko smażona, byle nie gorzka od żółci, jest zakąską doskonałą. Aby ją przyrządzić, należy kupić samochód i pędzić nim póty, aż się kogoś przejedzie. Wątróbkę, nieboszczykowi niepotrzebną, z wnętrzności wyjmujemy i wkładamy do lodówki. Trupa wyrzucamy lub stawiamy w zbożu jako stracha na wróble. Z wątróbki osób starszych tylko pasztet się udaje, ponieważ jest łykowata. Najlepsze są wątróbki młodych chłopców jeżdżących zwykle na rowerze”. Nieprawdaż?
17 marca 2018 (sobota)
„Wątróbka z cebulką krótko smażona, byle nie gorzka od żółci, jest zakąską doskonałą. Aby ją przyrządzić, należy kupić samochód i pędzić nim póty, aż się kogoś przejedzie. Wątróbkę, nieboszczykowi niepotrzebną, z wnętrzności wyjmujemy i wkładamy do lodówki. Trupa wyrzucamy lub stawiamy w zbożu jako stracha na wróble. Z wątróbki osób starszych tylko pasztet się udaje, ponieważ jest łykowata. Najlepsze są wątróbki młodych chłopców jeżdżących zwykle na rowerze”. Nieprawdaż?
11 marca 2018 (niedziela)
„Siedemdziesiąt pięć funtów za kilo szynki. To się skończy tak, że usmażę własną dupę, taniej będzie i przynajmniej będę wiedziała, co jem.”
10 marca 2018 (sobota)
„Siedemdziesiąt pięć funtów za kilo szynki. To się skończy tak, że usmażę własną dupę, taniej będzie i przynajmniej będę wiedziała, co jem.”
8 marca 2018 (czwartek)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.
7 marca 2018 (środa)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.
6 marca 2018 (wtorek)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.
3 marca 2018 (sobota)
Rewia „Life & Diamonds” to najnowsza, a druga z kolei po „Divas night” queerowa premiera odbywająca się w Teatrze BARAKAH w Krakowie. Warto dodać, że „Life & Diamonds” i „Divas night” to jedyne queerowe rewie w Polsce.
2 marca 2018 (piątek)
„Pocą się mi dłonie i serce mi wali. W tej niesamowitej chwili uświadamiam sobie, że naprawdę zaczynam się rodzić na nowo. Że nie jestem już tym człowiekiem, który przez 26 lat wiódł bezpieczny żywot pod kloszem, razem z matką. Ten nowy człowiek ma znacznie bardziej ofensywny stosunek do codzienności. Teraz na przykład zdecydował się na kota. I będzie miał kota”.
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności