Archiwum

15-16.01.2019
„Teresa” to mocna, emocjonalna opowieść o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku, o zmaganiu się z narzucanymi schematami religijnymi, o kobietach Kościoła katolickiego, w końcu o wolności sumienia oraz wolności wyboru wyznania i kształtowania własnej tożsamości. Mocna muzyka oparta na połączeniu stylistyk energetycznego digital hardcore/industrial electro z wykonywaną na żywo przez śpiewaków wokalną muzyką sakralną potęguję jego odbiór.
12-13.01.2019
12.01.2019 godz. 19:00 i 13.01.2019 godz. 19:00

11 stycznia 2019 (piątek), godz. 19:00
11 stycznia 2019 o 19:00 BILETY: 40/25 zł

10 stycznia 2019 (czwartek), godz. 20:00
Spektakl gościnny: Vala Tanza - MĄDROŚĆ JAK ROZKOSZ koncert uzdrawiający 10 stycznia [czwartek], 20:00

6 stycznia 2019 (niedziela), godz. 18:00
6 stycznia 2019 BILETY: 60/40 zł

15 grudnia 2018 (sobota), godz. 20:30
15 grudnia 2018 godz. 20:30 Teatr Barakah
15 grudnia 2018 (sobota), godz. 17:00
Kabaret Skeczów Męczących – 15-lecie Przez 15 lat na scenie Kabaret Skeczów Męczących zdążył udowodnić, że jest...
11 grudnia 2018 (wtorek), godz. 16:00
11 grudnia 2018 godz. 16:00 Teatr BARAKAH

6 grudnia 2018 (czwartek), godz. 19:00
6 grudnia 2018 godz. 19:00 Teatr Barakah ul. Paulińska 28 Kraków

29 listopada 2018 (czwartek)
Spektakl będzie można zobaczyć 29 listopada o godzinie 19:00 w Teatrze Barakah.

25 listopada 2018 (niedziela)
Spektakl odbędzie się 25 listopada w Teatrze Barakah

24 listopada 2018 (sobota)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.
19 listopada 2018 (poniedziałek)
Data premiery: 10 XI 2017 BILETY: 40 zł [normalne] / 25 zł [ulgowe]

15-16.11.2018
„Postanowiłem przypomnieć znakomitego pisarza. Z sześciu jednoaktówek, podarowanych mi przez autora, wybrałem cztery: <>, <>, <> i < (wydane w tomie <>). Wybrałem je, gdyż przegląda się w nich cały Głowacki. Ten Janusz Głowacki, który mówi o sobie: <>” - mówi o swoim spektaklu Józef Opalski.

14 listopada 2018 (środa)
„Księżniczka sedesu, dolnej klapy sedesowej i strefy spuszczania wody, strażniczka królewskiego odbytu — jej wysokość Kądziela Fon-Piździela!”

11 listopada 2018 (niedziela)
11 XI 2018 BILETY: 40 zł [normalne] / 25 zł [ulgowe]
28 października 2018 (niedziela), godz. 18:00
Być jak Elizabeth Taylor – spektakl Spektakl o najsłynniejszej parze w dziejach Hollywood, która do dzisiaj budzi podziw ...

26 października 2018 (piątek)
26.10.2018r Krakowski Teatr Variete, Ul. Grzegórzecka 71
25 października 2018 (czwartek), godz. 19:00
Piotr Bałtroczyk – „Mężczyzna z kijowym PESELEM” Bałtroczyk twierdzi, że początek jest ważny, być może nawet ...

25 października 2018 (czwartek), godz. 19:00
25 października o 19:00 – 20:00 Teatr Barakah

20 października 2018 (sobota)
Spektakl będzie można zobaczyć 20 października o godzinie 19:00 w Teatrze Barakah.

19 października 2018 (piątek)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.

17-18.10.2018
Spektakl będzie można obejrzeć w dniach 17-18 października w Teatrze Barakah

13 października 2018 (sobota)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.

12 października 2018 (piątek)
12 października Teatr Barakah zaprasza na kolejną premierę, tym razem będzie to Wkrótce nadejdzie ten czas Line Knutzon w reżyserii Pawła Partyki.

6 października 2018 (sobota), godz. 19:00
Spektakl będzie można obejrzeć 6 października o godzinie 19:00.

5 października 2018 (piątek)
„Postanowiłem przypomnieć znakomitego pisarza. Z sześciu jednoaktówek, podarowanych mi przez autora, wybrałem cztery: <>, <>, <> i < (wydane w tomie <>). Wybrałem je, gdyż przegląda się w nich cały Głowacki. Ten Janusz Głowacki, który mówi o sobie: <>” - mówi o swoim spektaklu Józef Opalski.

3 października 2018 (środa)
„Pocą się mi dłonie i serce mi wali. W tej niesamowitej chwili uświadamiam sobie, że naprawdę zaczynam się rodzić na nowo. Że nie jestem już tym człowiekiem, który przez 26 lat wiódł bezpieczny żywot pod kloszem, razem z matką. Ten nowy człowiek ma znacznie bardziej ofensywny stosunek do codzienności. Teraz na przykład zdecydował się na kota. I będzie miał kota”.
30 września 2018 (niedziela)
Zapraszamy.

29 września 2018 (sobota)
Zapraszamy

20 września 2018 (czwartek)
Zapraszamy

16 września 2018 (niedziela)
Patriotyzm. Słowo, bez którego w ostatnim czasie nie może obyć się żadna polityczna dysputa. Wylewa się na nas z ekranowych telewizorów i sączy z radiowych głośników. Każdy, niemal jak w słynnej scenie z „Dnia świra”, stara się zawłaszczyć w całości jego znaczenie i pozbawić innych prawa do jego używania. Czym więc tak naprawdę jest prawdziwy patriotyzm i kogo można prawdziwym patriotą nazwać? Nad tym właśnie dumamy w jubileuszowym odcinku. Przedstawimy Wam 10. przykazań prawdziwego patrioty i wyjaśnimy sobie wszelkie wątpliwości. A zrobimy to oczywiście w naszym stylu – z komediowym zacięciem, fabularnym rozmachem i pełną energii muzyką na żywo.

15 września 2018 (sobota)
Dziewiąty odcinek nosi tytuł „Tęcza Śmierci” i jest połączeniem szpiegowskiej farsy z political fiction oraz parodią tego, co oglądamy w masowych środkach przekazu, od „Stawki większej niż życie”, poprzez znanych dziennikarzy aż do „Gwiezdnych wojen”. Bohaterowie staną przed trudną misją wydarcia rodzimych mediów z rąk wrogiego Imperium i zrobią wszystko, byśmy uniknęli masowej katastrofy. Ich serc nikt nie zdoła wymazać!

14 września 2018 (piątek)
Odcinek ósmy — „Tajemnica Łasicy” to opowieść o wielkiej intrydze, łącząca w sobie elementy kina nowej przygody z politycznym kryminałem o ludziach kultury i ludziach polityki i ludziach showbiznesu i arystokratycznym księciu, a do tego tajemniczym zaginięciu pewnej sumy pieniędzy…. Bo kto powiedział, że na sztuce nie można zarobić?

13 września 2018 (czwartek)
Odcinek siódmy — „Dżojstik zagłady” to opowieść o wielkiej polityce małych ludzi i ludzi mało zainteresowanych polityką, będąca połączeniem szpiegowskiej farsy z political fiction/non-fiction (niepotrzebne skreślić). Służy również pomocą w odpowiedzi na ważne pytania o przyszłość naszej ojczyzny, o to, czy światem rządzą siły, o których nie wiemy albo których tylko ze strachem się domyślamy oraz co zrobić, by nie musieć żyć w ciekawych czasach.

8 września 2018 (sobota)
Pierwsze w Polsce show Drag Queen z kryminalnym wątkiem w tle!

25 sierpnia 2018 (sobota)
Rewia „Life & Diamonds” to najnowsza, a druga z kolei po „Divas night” queerowa premiera odbywająca się w Teatrze BARAKAH w Krakowie. Warto dodać, że „Life & Diamonds” i „Divas night” to jedyne queerowe rewie w Polsce.

24 sierpnia 2018 (piątek)
Teatr BARAKAH zaprasza

17 czerwca 2018 (niedziela)
Rewia „Life & Diamonds” to najnowsza, a druga z kolei po „Divas night” queerowa premiera odbywająca się w Teatrze BARAKAH w Krakowie. Warto dodać, że „Life & Diamonds” i „Divas night” to jedyne queerowe rewie w Polsce.

16 czerwca 2018 (sobota)
Noce Waniliowych Myszy* to projekt cyklicznych spektakli z elementami kabaretu i musicalu, który od ponad dwóch lat komentuje codzienną, zastaną rzeczywistość, dzięki czemu stał się jednym z najpopularniejszych i najważniejszych wydarzeń teatralnych Krakowa, bo — jak napisał Łukasz Gazur w „Dzienniku Polskim” — „Wreszcie doczekaliśmy się własnego Pożaru w Burdelu i nie wahajmy się go używać!”. Tytuł „Noce Waniliowych Myszy” został zaczerpnięty z jednego z wierszy amerykańskiego pisarza i poety Charlesa Bukowskiego, zamieszczonego w tomie o tym samym tytule wydanym w 2014 roku nakładem Noir Sur Blanc. „…przywróciłem miłość tym wyblakłym oczom kiedy waniliowe myszy spały pod naszym łóżkiem” — pisał Bukowski.

16 czerwca 2018 (sobota)
Rewia „Life & Diamonds” to najnowsza, a druga z kolei po „Divas night” queerowa premiera odbywająca się w Teatrze BARAKAH w Krakowie. Warto dodać, że „Life & Diamonds” i „Divas night” to jedyne queerowe rewie w Polsce.

16 czerwca 2018 (sobota)
„Księżniczka sedesu, dolnej klapy sedesowej i strefy spuszczania wody, strażniczka królewskiego odbytu — jej wysokość Kądziela Fon-Piździela!”

14 czerwca 2018 (czwartek)
„Postanowiłem przypomnieć znakomitego pisarza. Z sześciu jednoaktówek, podarowanych mi przez autora, wybrałem cztery: <>, <>, <> i < (wydane w tomie <>). Wybrałem je, gdyż przegląda się w nich cały Głowacki. Ten Janusz Głowacki, który mówi o sobie: <>” - mówi o swoim spektaklu Józef Opalski.

10 czerwca 2018 (niedziela)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.

24 maja 2018 (czwartek)
„Postanowiłem przypomnieć znakomitego pisarza. Z sześciu jednoaktówek, podarowanych mi przez autora, wybrałem cztery: <>, <>, <> i < (wydane w tomie <>). Wybrałem je, gdyż przegląda się w nich cały Głowacki. Ten Janusz Głowacki, który mówi o sobie: <>” - mówi o swoim spektaklu Józef Opalski.
24 maja 2018 (czwartek), godz. 18:00
Goła baba – monodram Joanny Szczepkowskiej Sztuka została wystawiona pierwszy raz w teatrze Powszechnym w Warszawie...

20 maja 2018 (niedziela)
Pierwsze w Polsce show Drag Queen z kryminalnym wątkiem w tle!

19 maja 2018 (sobota)
Pierwsze w Polsce show Drag Queen z kryminalnym wątkiem w tle!

12 maja 2018 (sobota)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.

11 maja 2018 (piątek)
Spektakl o kobietach Kościoła katolickiego, o fanatyzmie, sterowaniu i nacisku oraz sile sugestii i potędze wiary jako niezawodnych narzędziach kontroli. Osią tekstu są biografie trzech Teres, św. Teresy od Dzieciątka Jezus, św. Teresy z Kalkuty oraz Teresy Neumann, kontrowersyjnej niemieckiej mistyczki, jak również wielu innych kobiet – błogosławionych, świętych i męczennic od św. Cecylii do siostry Łucji z Fatimy, których często tragiczne życiorysy służyły umacnianiu konstruktu Kościoła i jego siły oddziaływania. To w końcu rzecz o cechach autobiograficznych autora, o dojrzewaniu, zmaganiu się z narzuconymi schematami religijnymi, o wolności sumienia, wyboru wyznania i własnej tożsamości.
11 maja 2018 (piątek), godz. 19:00
Kabaret Ani Mru Mru – Ostatnie takie trio „Ostatnie takie trio” to program kabaretowy, w którym kabaret Ani Mru-Mru mierzy się z...

9 maja 2018 (środa)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.

8 maja 2018 (wtorek)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.

22 kwietnia 2018 (niedziela)
„Prawdziwe życie jest gdzie indziej” – słynny cytat z Artura Rimbaud stanowi esencję twórczości zarówno Hanocha Levina jak i Antona Czechowa. Rozliczający się ze swoim życiem starcy, marzący o zmianie, ale niemogący odmienić własnego losu i środowiska młodzi ludzie, w końcu beznadziejnie wpisani w nieszczęście i nędzę skrzywdzeni i poniżeni, to korowód postaci, które spotykamy zarówno w tragikomicznym świecie Levina, jak i w twórczości autora „Mewy”.

21 kwietnia 2018 (sobota)
„Prawdziwe życie jest gdzie indziej” – słynny cytat z Artura Rimbaud stanowi esencję twórczości zarówno Hanocha Levina jak i Antona Czechowa. Rozliczający się ze swoim życiem starcy, marzący o zmianie, ale niemogący odmienić własnego losu i środowiska młodzi ludzie, w końcu beznadziejnie wpisani w nieszczęście i nędzę skrzywdzeni i poniżeni, to korowód postaci, które spotykamy zarówno w tragikomicznym świecie Levina, jak i w twórczości autora „Mewy”.

18 kwietnia 2018 (środa)
„Postanowiłem przypomnieć znakomitego pisarza. Z sześciu jednoaktówek, podarowanych mi przez autora, wybrałem cztery: <>, <>, <> i < (wydane w tomie <>). Wybrałem je, gdyż przegląda się w nich cały Głowacki. Ten Janusz Głowacki, który mówi o sobie: <>” - mówi o swoim spektaklu Józef Opalski.

15 kwietnia 2018 (niedziela)
„— Nie użyłbym określenia ‘czarnuch‘, gdybyście nie przynieśli mi kurwa ręki czarnucha!
— Ręki osoby o odmiennym kolorze skóry. A poza tym, to nieprawda! To twoja ręka, tylko sczerniała! Tak im się robi, jak długo leżą oddzielnie od reszty. Czernieją”.

14 kwietnia 2018 (sobota)
„— Nie użyłbym określenia ‘czarnuch‘, gdybyście nie przynieśli mi kurwa ręki czarnucha!
— Ręki osoby o odmiennym kolorze skóry. A poza tym, to nieprawda! To twoja ręka, tylko sczerniała! Tak im się robi, jak długo leżą oddzielnie od reszty. Czernieją”.

13 kwietnia 2018 (piątek)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.

12 kwietnia 2018 (czwartek)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.

11 kwietnia 2018 (środa)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.

7 kwietnia 2018 (sobota)
Rewia „Life & Diamonds” to najnowsza, a druga z kolei po „Divas night” queerowa premiera odbywająca się w Teatrze BARAKAH w Krakowie. Warto dodać, że „Life & Diamonds” i „Divas night” to jedyne queerowe rewie w Polsce.

6 kwietnia 2018 (piątek)
„Pocą się mi dłonie i serce mi wali. W tej niesamowitej chwili uświadamiam sobie, że naprawdę zaczynam się rodzić na nowo. Że nie jestem już tym człowiekiem, który przez 26 lat wiódł bezpieczny żywot pod kloszem, razem z matką. Ten nowy człowiek ma znacznie bardziej ofensywny stosunek do codzienności. Teraz na przykład zdecydował się na kota. I będzie miał kota”.

5 kwietnia 2018 (czwartek)
„Pocą się mi dłonie i serce mi wali. W tej niesamowitej chwili uświadamiam sobie, że naprawdę zaczynam się rodzić na nowo. Że nie jestem już tym człowiekiem, który przez 26 lat wiódł bezpieczny żywot pod kloszem, razem z matką. Ten nowy człowiek ma znacznie bardziej ofensywny stosunek do codzienności. Teraz na przykład zdecydował się na kota. I będzie miał kota”.

26 marca 2018 (poniedziałek)
Noce Waniliowych Myszy* to projekt cyklicznych spektakli z elementami kabaretu i musicalu, który od ponad dwóch lat komentuje codzienną, zastaną rzeczywistość, dzięki czemu stał się jednym z najpopularniejszych i najważniejszych wydarzeń teatralnych Krakowa, bo — jak napisał Łukasz Gazur w „Dzienniku Polskim” — „Wreszcie doczekaliśmy się własnego Pożaru w Burdelu i nie wahajmy się go używać!”.

20 marca 2018 (wtorek)
Zbieramy na premierę nowych Myszy, tak to można napisać w skrócie, a szerzej, to, wykorzystując internetowe możliwości portalu wspieramykulture.pl, chcemy zebrać 5 tys. złotych, aby móc zrealizować 10 odcinek Nocy Waniiowych Myszy pt. "Elementarz polskiego patrioty" na możliwie wysokim poziomie, który, jak wiadomo, wymaga nakładu, nie tylko potu na scenie.
18 marca 2018 (niedziela)
„Wątróbka z cebulką krótko smażona, byle nie gorzka od żółci, jest zakąską doskonałą. Aby ją przyrządzić, należy kupić samochód i pędzić nim póty, aż się kogoś przejedzie. Wątróbkę, nieboszczykowi niepotrzebną, z wnętrzności wyjmujemy i wkładamy do lodówki. Trupa wyrzucamy lub stawiamy w zbożu jako stracha na wróble. Z wątróbki osób starszych tylko pasztet się udaje, ponieważ jest łykowata. Najlepsze są wątróbki młodych chłopców jeżdżących zwykle na rowerze”. Nieprawdaż?
17 marca 2018 (sobota)
„Wątróbka z cebulką krótko smażona, byle nie gorzka od żółci, jest zakąską doskonałą. Aby ją przyrządzić, należy kupić samochód i pędzić nim póty, aż się kogoś przejedzie. Wątróbkę, nieboszczykowi niepotrzebną, z wnętrzności wyjmujemy i wkładamy do lodówki. Trupa wyrzucamy lub stawiamy w zbożu jako stracha na wróble. Z wątróbki osób starszych tylko pasztet się udaje, ponieważ jest łykowata. Najlepsze są wątróbki młodych chłopców jeżdżących zwykle na rowerze”. Nieprawdaż?
11 marca 2018 (niedziela)
„Siedemdziesiąt pięć funtów za kilo szynki. To się skończy tak, że usmażę własną dupę, taniej będzie i przynajmniej będę wiedziała, co jem.”
10 marca 2018 (sobota)
„Siedemdziesiąt pięć funtów za kilo szynki. To się skończy tak, że usmażę własną dupę, taniej będzie i przynajmniej będę wiedziała, co jem.”
8 marca 2018 (czwartek)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.
7 marca 2018 (środa)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.
6 marca 2018 (wtorek)
„Czułam się jak we wspaniałej, nowej rodzinie. Nie mówiłam dużo, ale miałam, wiedziałam, że mogłabym z nimi rozmawiać o wszystkim. Heroina zrobiła z nas rodzeństwo. Wszyscy byliśmy równi. Potrafiłabym zdradzić im najskrytsze myśli. Czułam się szczęśliwa jak nigdy dotąd. Spaliśmy w jednym łóżku. Nikt mnie nawet nie dotknął. Byliśmy przecież rodzeństwem, heroinowym rodzeństwem”.
3 marca 2018 (sobota)
Rewia „Life & Diamonds” to najnowsza, a druga z kolei po „Divas night” queerowa premiera odbywająca się w Teatrze BARAKAH w Krakowie. Warto dodać, że „Life & Diamonds” i „Divas night” to jedyne queerowe rewie w Polsce.

2 marca 2018 (piątek)
„Pocą się mi dłonie i serce mi wali. W tej niesamowitej chwili uświadamiam sobie, że naprawdę zaczynam się rodzić na nowo. Że nie jestem już tym człowiekiem, który przez 26 lat wiódł bezpieczny żywot pod kloszem, razem z matką. Ten nowy człowiek ma znacznie bardziej ofensywny stosunek do codzienności. Teraz na przykład zdecydował się na kota. I będzie miał kota”.

1 marca 2018 (czwartek)
„Pocą się mi dłonie i serce mi wali. W tej niesamowitej chwili uświadamiam sobie, że naprawdę zaczynam się rodzić na nowo. Że nie jestem już tym człowiekiem, który przez 26 lat wiódł bezpieczny żywot pod kloszem, razem z matką. Ten nowy człowiek ma znacznie bardziej ofensywny stosunek do codzienności. Teraz na przykład zdecydował się na kota. I będzie miał kota”.

1 marca 2018 (czwartek)
Ana Nowicka i Monika Kufel poszukiwały dla swojego teatru nazwy uniwersalnej, łączącej w sobie wszystko to, co teatr ma zawierać, robić i przekazywać innym. Idealnym słowem okazało się słowo BARAKAH, które w języku arabskim oznacza błogosławieństwo.

9 lutego 2018 (piątek)
„Pocą się mi dłonie i serce mi wali. W tej niesamowitej chwili uświadamiam sobie, że naprawdę zaczynam się rodzić na nowo. Że nie jestem już tym człowiekiem, który przez 26 lat wiódł bezpieczny żywot pod kloszem, razem z matką. Ten nowy człowiek ma znacznie bardziej ofensywny stosunek do codzienności. Teraz na przykład zdecydował się na kota. I będzie miał kota”.

2 lutego 2018 (piątek)
Ana Nowicka i Monika Kufel poszukiwały dla swojego teatru nazwy uniwersalnej, łączącej w sobie wszystko to, co teatr ma zawierać, robić i przekazywać innym. Idealnym słowem okazało się słowo BARAKAH, które w języku arabskim oznacza błogosławieństwo.
20 stycznia 2018 (sobota), godz. 18:00
bilety: 15 zł (ulgowy), 20 zł (normalny),

8 grudnia 2017 (piątek), godz. 19:00
Setki godzin prób, milion pomysłów, 15 tancerzy i jedna idea - wielbić Pana Boga tańcem! Premiera spektaklu pt. "Lilia" odbędzie się już 8 grudnia w auli św. Jana Pawła II w Łagiewnikach o godzinie 19:00. Wielkie marzenie młodych tancerzy nawiązuje do przesłania papieża Franciszka. Oni wstali z kanapy, tańcem zapragnęli opowiedzieć o Maryi, stworzyć spektakl, który zbliży ludzi do Boga.
12 listopada 2017 (niedziela), godz. 19:00
15 zł U, 20 zł N
10 listopada 2017 (piątek)
Data premiery: 10 XI 2017 BILETY: 40 zł [normalne] / 25 zł [ulgowe]

14 października 2017 (sobota)
SCENA TAŃCA WSPÓŁCZESNEGO: SPEKTAKL KRAKOWSKIEGO TEATRU TAŃCA „SINGULARE TANTUM”

9 października 2017 (poniedziałek)
Data premiery: 9 X 2017, BILETY: 50 zł [normalne] / 40 zł

7 października 2017 (sobota)
PREMIERA SPEKTAKLU TEATRALNEGO: „MENAŻERIA”

17 czerwca 2017 (sobota), godz. 21:00
Noc Teatrów, sobota, 17 czerwca 2017,godzina 21:00

9 czerwca 2017 (piątek), godz. 19:00
9 czerwca, piątek, godz. 19:00, Śródmiejski Ośrodek Kultury Teatr VIS A VIS oraz Grupa Artystyczna MAD PREZENTUJĄ SPEKTAKL MUZYCZNY W STYLU RETRO: „MĘŻCZYŹNI, PROSZĘ PANI…”

26 maja 2017 (piątek), godz. 21:00
26 V [piątek], start 21:00, wstęp wolny

20 maja 2017 (sobota), godz. 18:00
20 zł U, 25 zł N, 80 zł zbiorowy (dla 8 osób)

19 maja 2017 (piątek), godz. 19:00
Wolny

8 kwietnia 2017 (sobota), godz. 17:30
Bilety: 20 zł (ulgowy), 25 zł (normalny)

1 kwietnia 2017 (sobota), godz. 19:00
20 zł ulgowy, 25 normalny

27 marca 2017 (poniedziałek), godz. 21:00
Premiera nowego, ósmego odcinka Nocy Waniliowych Myszy pt. "Tajemnica Łasicy" odbędzie się 27 marca o 21:00 w Teatrze Barakah przy Paulińskiej 28 w Krakowie.

19 marca 2017 (niedziela), godz. 19:00
Miejsce gry: Pub LostBar, ul.Szewska 20, Kraków. Godzina: 19:00. Cena: Wedle uznania Widza, płatne po obejrzeniu spektaklu :)

26 lutego 2017 (niedziela), godz. 17:00
Bilety: 18 zł (ulgowy), 22 zł (normalny), 85 zł (zbiorowy – 7 osób)

28-29.01.2017
28 I [sobota], 29 I [niedziela], godzina 19:00 Teatr Barakah

29 stycznia 2017 (niedziela), godz. 19:00
Muzyczny spektakl inspirowany twórczością Zdzisława Beksińskiego w wykonaniu Art Color Ballet będzie można ponownie oglądnąć w NCK w ostatni weekend stycznia (27.01-29.01).
23 stycznia 2017 (poniedziałek), godz. 21:00
Spektakl odbędzie się 23 stycznia o godzinie 21:00. BILETY: 30 zł [normalne] / 20 zł [ulgowe]

21 i 22 01. 2017
Spektakl będzie można zobaczyć 21 i 22 stycznia o godzinie 19:00 w Teatrze Barakah.