Numer oferty: StPr/2025-12-12/2265
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Prowadzi sprawy z zakresu administrowania wskazanymi obiektami będącymi własnością Powiatu Krakowskiego, a w szczególności:
a)Przygotowuje dokumentację oraz sporządza umowy dotyczące administracji wskazanymi obiektami Starostwa Powiatowego w Krakowie w oparciu o Ustawę prawo zamówień publicznych dotyczące zakupu towarów i usług,
b)Aktualizuje oraz prowadzi dokumentację techniczną budynków (książka obiektu budowlanego) wg obowiązujących przepisów,
c)Dba o utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym, tj. przeprowadza okresowe kontrole w tym zakresie, przyjmuje zgłoszenia o usterkach, awariach
i nadzoruje ich usuwanie, planuje remonty pomieszczeń,
d)Zgodnie z zawartymi przez Starostę Krakowskiego umowami prowadzi prace związane z UDT (dot. dźwigu, kotłowni gazowej, itp.),
e)Prowadzi komputerowo ewidencję i rozliczenia kosztów administracyjnych, wydatków budżetowych według planu wydatków oraz współpracuje w tym zakresie z Wydziałem Finansów oraz ze stanowiskiem ds. rozliczeń budżetowych, planowania i analiz finansowych,
f)Ustala w prawidłowej wysokości należności Powiatu w zakresie zadań przypisanych Wydziałowi Techniczno-Gospodarczemu, a dotyczące obciążania najemców powierzchni będących własnością Powiatu Krakowskiego za media w oparciu o zawarte umowy cywilnoprawne,
g)Prowadzi sprawy związane z eksploatacją urządzeń technicznych, gospodarczych oraz wyposażenia znajdującego się na obiekcie,
h)Prowadzi nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne w administrowanych budynkach i obiektach,
i)Przeprowadza postępowania w oparciu o Ustawę Prawo zamówień publicznych na zakup mediów i usług do administrowanych budynków,
j)Przedstawia plan realizacji remontów tzw. plan prac w administrowanym obiekcie wraz z podaniem kosztów wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej na rok przyszły celem zapewnienia środków w budżecie Powiatu,
k)Sporządza roczne plany zakupu towarów i usług w oparciu o Zarządzenie Starosty Krakowskiego,
l)Dba o utrzymanie budynku w odpowiednim stanie sanitarnym i estetycznym,
tj. nadzoruje pracę pracowników zatrudnionych przy sprzątaniu,
m)Nadzoruje pracę pracowników zatrudnionych na stanowisku portiera, tj. sporządza grafiki dyżurów portierów, sporządza grafiki dodatkowych prac do wykonania przez portierów podczas pełnienia dyżurów na portierni, sporządza miesięczne rozliczenia czasu pracy portierów,
n)Dba o zapewnienie aktualnej informacji dla stron, tj. aktualizuje tablice i imienne tabliczki informacyjne znajdujące się w budynku,
o)Opisuje faktury i inne dowody księgowe dotyczące najemców i usługodawców Starostwa Powiatowego w Krakowie,
p)Odpowiada za inwentarz znajdujący się w budynku i jest uprawniony do okresowych kontroli wg miejsca znajdowania się oraz wg osób za inwentarz materialnie odpowiedzialnych. Ponadto sporządza aktualizacje wywieszek ze spisem wyposażenia w pomieszczeniach,
q)Ewidencjonuje mienie w systemie Cogisoft zgodnie z właściwymi przepisami i obowiązującymi zasadami,
r)Prowadzi teczki rzeczowe dotyczące w/w spraw zgodnie z aktualnym jednolitym rzeczowym wykazem akt Starostwa Powiatowego w Krakowie,
s)Bierze udział w Komisji inwentaryzacyjnej mienia będącego własnością Powiatu Krakowskiego.
Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na stanowisko podinspektor w Wydziale Techniczno-Gospodarczym Starostwa Powiatowego w Krakowie, ogłoszenie nr ORB-I.2110.31.2025 dostępnego pod adresem:
https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 6 100 PLN
Opis wynagrodzenia: 1.Praca w wymiarze 1 etat administracyjno-biurowa, o charakterze indywidualnym, jednak wymagająca umiejętności współdziałania z innymi komórkami oraz systematycznego realizowania spraw. Kontakty z innymi pracownikami oraz z interesantami. Praca wykonywana przy monitorze ekranowym w pozycji wymuszonej. Gotowość do częstych wyjazdów na terenie Powiatu Krakowskiego.
2.Płaca zasadnicza brutto do kwoty 6100 złotych oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.Ponadto oferuje się:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pierwsza umowa na czas określony na okres 6 miesięcy;
- w przypadku osoby po raz pierwszy podejmującej pracę w jednostce samorządu terytorialnego, organizuje się służbę przygotowawczą;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji udział w szkoleniach, studiach podyplomowych;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe;
- praca w miłej atmosferze;
- terminowo wypłacane wynagrodzenie;
- możliwość korzystania z funduszu socjalnego.
[Praca na czas określony] : pierwsza umowa na okres 6 miesięcy
Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Pracownik do spraw administracji publicznej
- Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
- Efektywna komunikacja w pracy
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Niezbędne wymagania od kandydatów (formalne):
Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135), dla stanowisk urzędniczych, w tym:
1.Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.Nieposzlakowana opinia,
5.Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku t. j.:
a)wykształcenie wyższe,
lub
b)wykształcenie średnie oraz co najmniej 3-letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe od kandydatów (będące przedmiotem oceny):
1.Preferowane będzie co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach budżetowych na podobnym urzędniczym stanowisku.
2.Preferowane będzie wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania nieruchomościami lub z zakresu administracji.
3.Mile widziane studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami lub z zakresu administracji.
4.Znajomość przepisów związanych z realizacją zadań na stanowisku ds. administrowania nieruchomościami.
5.Znajomość zasad funkcjonowania samorządu oraz zasad dotyczących zarządzania nieruchomościami użyteczności publicznej.
6.Wiedza, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań oraz znajomość i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania zadań na stanowisku, w tym m. in. znajomość przepisów: ustawy prawo budowlane w zakresie dot. zarządców nieruchomości, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy Kodeks pracy w zakresie znajomości regulacji dotyczących czasu pracy (planowanie, rozliczanie godzin pracy), rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej.
7.Znajomość obsługi komputera (WORD, EXCEL, LEX, poczta elektroniczna), mile widziana obsługa systemu do ewidencji mienia Cogisoft.
8.Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.
9.Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism.
10.Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
11.Samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętność organizacji własnej pracy, ale także umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność organizacji czasu pracy podległego personelu (np. konserwatorzy, portierzy, sprzątające).
12.Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w trybie wielozadaniowym
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krakowie
NIP: 6772081303
REGON: 351554867
Krótki opis działalności gospodarczej: KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Adres www: www.powiat.krakow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marlena Jodłowska
Nr telefonu: 12 632-24-22
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2.życiorys curriculum vitae;
3.kserokopie dyplomów lub dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4.osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego składa kserokopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego:
a)Certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
b)dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
c)świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty;
d)świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.
5.kopie świadectw pracy lub zaświadczeń z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzające staż pracy w wymiarze wynikającym z treści ogłoszenia o naborze jako wymaganym do wykonywania pracy na stanowisku;
6.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą RODO;
7.oświadczenie kandydata o:
a) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
b) pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowanej opinii
8.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawności (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustaw z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych);
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów niezbędnych, nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wzory dokumentów dostępne są w BIP Starostwa Powiatowego w Krakowie:
https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krakowie na al. Słowackiego 20, na Dzienniku Podawczym lub przesłać pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Krakowie w zaklejonej kopercie z wyszczególnionym spisem załączników wraz z dopiskiem na kopercie: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO:
PODINSPEKTOR
W WYDZIALE TECHNICZNO-GOSPODARCZYM
STAROSTWA POWIATOWEGO W KRAKOWIE
al. J. Słowackiego 20, 30-037 Kraków
Ogłoszenie Nr ORB-I.2110.31.2025
Termin składania dokumentów: od 12.12.2025 r. do 23.12.2025 r.
Datą złożenia oferty jest data osobistego jej dostarczenia lub data wpływu do Urzędu przy wysyłce pocztowej/elektronicznej.
Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.