Serwis Oferty pracy w Krakowie - dział praca Studencki Informator Regionalny - Kraków
Data ważności ogłoszenia: 5 grudnia 2025 (piątek)

Specjalista do spraw administracji i utrzymania terenów zielonych - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2025-11-24
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "WIDOK"
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/5739

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Na Błonie 7, 30-147 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKO: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH:
1. Administrowanie zasobami spółdzielni i czuwa nad efektywnym i prawidłowym utrzymaniem zasobów.
2. Składanie wniosków w zakresie poprawy funkcjonowania Spółdzielni oraz współdziałania pionów i działów
3. Prowadzenie oceny funkcjonowania i nadzoru nad pracą firmy porządkowo-sprzątającej obsługującej budynki i teren SM poprzez systematyczne, codzienne obchody osiedla.
4. Odpowiada za utrzymanie terenów zielonych i stan drzewostanu na terenie Sp-ni.
5. Prowadzenie gospodarki odpadami.
6. Czuwanie nad utrzymaniem w czystości ciągów komunikacyjnych, parkingów, terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie SM "Widok"
7. Typowanie drzew przeznaczonych do pielęgnacji, wycinki, przesadzenia i nadzór nad pracami z tym związanymi
8. Ustalanie zakresu i sposobu wykonania prac pielęgnacyjnych zieleni osiedlowej
9. Przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów oraz realizacja wydanych decyzji
10. Planowaniu nasadzeń na terenie Spółdzielni
11. Nadzór nad utrzymaniem należytego porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku właścicieli (klatki schodowe, piwnice, galerie)
12. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego
13. Informowanie pionu technicznego oraz BHP o dostrzeżonych usterkach w przypadku zagrożenia życia i zdrowia.
14. Uczestniczenie w przeglądach wiosennych i jesiennych.
15. Przyjmowanie zgłoszenia od członków Sp-ni i osób trzecich o awariach, usterkach i przekazuje informacje o nich pionowi technicznemu.
16. Potwierdzanie prawidłowość danych uwidocznionych na fakturach wykonawców, w swoim zakresie merytorycznym, zgodności cen i terminów wykonania.
17. Załatwianie z mieszkańcami sprawy porządku i bezpieczeństwa na osiedlu oraz przestrzegania Regulaminu Porządku Domowego w razie potrzeby w konsultacji i ze zgłoszeniem na Policję" i Straż Miejską.
18. Współpraca w realizacji swoich obowiązków z odnośnymi wydziałami UMK, Radą Dzielnicy VI, Policją Strażą Miejską Sanepidem, Strażą Pożarną Zakładem Energetycznym, MPO i innymi instytucjami w miarę potrzeb.
19. Prowadzenie teczek administracyjne członków Spółdzielni i w zakresie gromadzenia danych współpracuje z pionem technicznym oraz stanowiskiem ds. członkowskich.
20. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków Sp-ni GZM.
21. Prowadzenie i aktualizacja rejestru pracowni twórców.
22. Prowadzenie i aktualizacja danych w zakresie ilości osób zamieszkujących lokal
23. Prowadzenie i aktualizacja rejestru pomieszczeń dodatkowych oraz nadzoruje prawidłowość ich użytkowania.
24. Prowadzenie i aktualizacja rejestru garaży.
25. W zakresie wymienionych wyżej czynności współpracuje z pionem technicznym, pionem finansowo-księgowym, działem członkowskim i innymi pracownikami działu administracyjnego.
26. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych okresowo lub doraźnie przez Prezesa Zarządu (lub bezpośredniego przełożonego) adekwatnych do zajmowanego stanowiska, posiadanych kwalifikacji lub uprawnień, a wynikających z potrzeb Spółdzielni.
27. Administrowanie dokumentacją, w tym jej archiwizację
28. Dokonywanie odbiorów zwolnionych lokali i uczestniczy w procedurze przetargowej lokali.
29. Zgłaszanie wniosków usprawniających pracę, poprawiających organizację oraz zmniejszających koszty.
30. Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 01.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do uzg. z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania:
1. Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą nieruchomości.
3. Wiedza na temat utrzymania i pielęgnacji zieleni.
4. Mile widziane szkolenia lub uprawnienia w zakresie inspektora nadzoru terenów zieleni.
5. Obsługa komputera w zakresie poczty elektronicznej, pakietu MS Office, elektronicznego obiegu dokumentów.
6. Sprawna obsługa urządzeń biurowych drukarka, kserokopiarka, skaner itp.
7. Umiejętności komunikacyjne niezbędne do rozmów w imieniu Spółdzielni z właścicielami mieszkań i mieszkańcami.
8. Wysoka kultura osobista.
9. Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
10. Samodzielność, dobra organizacja pracy.
11. Umiejętność współpracy w zespole.
12. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "WIDOK"
NIP: 6750006978
REGON: 350517539
Krótki opis działalności gospodarczej: sp-nia
Adres www: www.smwidok.krakow.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Na Błonie 7, 30-147 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Urszula Brela
E-mail: sekretariat@smwidok.krakow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny i CV należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Na Błonie 7 wKrakowie do dnia 05 grudnia 2025 r. osobiście, listownie lub drogą elektroniczną na adressekretariat@smwidok.krakow.pl.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania na wybrane zgłoszenia.
Prosimy o zapoznanie się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych kandydatów, która znajduje się w zakładce RODO klauzula informacyjna do celów rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - List motywacyjny i CV należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Na Błonie 7 wKrakowie do dnia 05 grudnia 2025 r. osobiście, listownie lub drogą elektroniczną na adressekretariat@smwidok.krakow.pl.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania na wybrane zgłoszenia.
Prosimy o zapoznanie się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych kandydatów, która znajduje się w zakładce RODO klauzula informacyjna do celów rekrutacji.
List motywacyjny i CV należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Na Błonie 7 wKrakowie do dnia 05 grudnia 2025 r. osobiście, listownie lub drogą elektroniczną na adressekretariat@smwidok.krakow.pl.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania na wybrane zgłoszenia.
Prosimy o zapoznanie się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych kandydatów, która znajduje się w zakładce RODO klauzula informacyjna do celów rekrutacji.

opublikowano: 2025-11-25
ostatnia aktualizacja: 2025-12-04
Komentarze
Polityka Prywatności