Numer oferty: StPr/25/5728
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Reymonta 20, 30-059 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczych w sprawach związanych ze stosunkiem pracy.
Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników.
Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych.
Sporządzanie sprawozdań z zakresu kadr.
Organizowanie procedury naboru pracowników.
Organizowanie służby przygotowawczej dla nowo zatrudnionych pracowników.
Koordynowanie spraw związanych z prawidłowym i terminowym przeprowadzeniem procedury ocen okresowych pracowników.
Opracowywanie zbiorczego planu urlopów.
Obsługa ubezpieczeń grupowych pracowników.
Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
Opracowywanie planów szkoleń pracowników i ich organizacja.
Organizacja wyjazdów służbowych.
Kontrola dyscypliny pracy.
Opracowywanie analiz na potrzeby Zarządu
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 01.07.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: mogą być ososby z gr.
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=582&sub_dok_id=104362&nab_id=14044&MODE=nab&ACT=info
Godziny pracy: 8h start między 7 a 9; odpowiednio koniec 15 a 17
Dni pracy: Poniedziałek - Piątek
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw kadr
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: średnie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce.
Znajomość regulacji prawnych w zakresie:
Kodeksu pracy;
Ustawy o pracownikach samorządowych;
Rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych;
Ubezpieczeń społecznych;
Ochrony danych osobowych;
Dostępu do informacji publicznej.
Obsługa programu PŁATNIK.
uprawnienia: mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
NIP: 6762530337
REGON: 367252869
Adres www: https://zim.krakow.pl/
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sylwia Staszewska
Nr telefonu: 126868174
E-mail: staszewska@gupkrakow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=582&sub_dok_id=104362&nab_id=14044&MODE=nab&ACT=info
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=582&sub_dok_id=104362&nab_id=13915&MODE=nab&ACT=info&metka=1
Osoba do kontaktu pracodawcy: Pracodawca
Adres aplikowania pracodawcy: Reymonta 20, 30-059 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie