Numer oferty: StPr/24/2576
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: • analizować różne wymogi regulacyjne i śledzić przebieg transakcji, aby upewnić się, że ich zachowanie jest zgodne z tym systemem raportowania;
• przeprowadzanie dogłębnych analiz istniejących zasad raportowania i zrozumienie pierwotnej przyczyny naruszeń przepisów;
• Bądź na bieżąco z wymogami prawnymi i upewnij się, że są one przestrzegane w procesie prowadzonym przez Twój zespół;
• analizować, sugerować i wdrażać ulepszenia istniejących metodologii testowania, w tym zautomatyzowanych rozwiązań;
• definiowanie nowych scenariuszy testowych w oparciu o zaktualizowane wymagania regulacyjne;
• zapewnienie jasnej i przejrzystej komunikacji ryzyka regulacyjnego;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 27.05.2024
Data zakończenia: 26.05.2027
Wynagrodzenie brutto: od 7 450 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne. Wykształcenie wyższe LUB w trakcie studiów z dziedziny International Business. Doświadczenie zawodowe na stanowisku Specjalista ds. raportowania. Posiada rozbudowanej wiedzę o produktach finansowych i ryzyku operacyjnym
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie p. 103a