Numer oferty: StPr/24/2578
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: zarządzanie wszelkimi aspektami posprzedażowych relacji technicznych, pełniąc funkcję lidera w sprawach technicznych, pomagając klientom wprowadzić najlepsze praktyki i zastosować szeroki wachlarz rozwiązań bezpieczeństwa oferowanych przez Zscaler. Dyrektorzy ds. obsługi klientów w sprawach technicznych organizują regularne, cotygodniowe spotkania ws. klientów, w celu ustalenia priorytetów spraw klienckich i śledzenia realizacji kluczowych
projektów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Data zakończenia: 31.05.2027
Wynagrodzenie brutto: od 20 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: dyrektor techniczny
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagane studia inżynierskie na kierunkach informatycznych, preferowany tytuł: Inżynier elektroniki i komunikacji
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .