Serwis Oferty pracy w Krakowie - dział praca Studencki Informator Regionalny - Kraków
Data ważności ogłoszenia: 2024-05-09

Analityk trading services - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2024-04-26
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/2496

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Oferowanie wsparcia pierwszej linii naszym klientom poprzez telefon, e-mail, czat internetowy i media społecznościowe. Odpowiadanie na pytania naszej bazy klientów dotyczące wszystkich naszych produktów i platform. Rozwiązywanie pytań dotyczących transakcji. Oferowanie klientom wsparcia technicznego dotyczącego naszych platform front-endowych i pakietów wykresów. Wykonywanie kontroli audytowych i zadań administracyjnych klientów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.05.2024
Data zakończenia: 15.05.2027
Wynagrodzenie brutto: od 9 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: min. 8 miesięcy doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku pracy w sektorze analityka ds wsparcia klientów; umiejętności: bardzo dobra obsługa MS Office (Excell); Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne; Logiczne i analityczne podejście do rozwiązywania problemów; Pewność siebie i swoboda w przeprowadzaniu obliczeń arytmetycznych; Doskonałe umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania czasem; znajomość języków obcych: angielski, chiński, poziom znajomości: j angielski komunikatywny, j. chiński zaawansowany. Pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków obcych certyfikatami.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność centrów telefonicznych (call center)
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .

data ostatniej modyfikacji: 2024-05-06 23:15:21
Komentarze
 
Polityka Prywatności