Numer oferty: StPr/24/0945
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Skuteczne zarządzanie ludźmi (rozmowy one to one, coaching, rozwój kariery). Pomoc kierownictwu w procesach rekrutacyjnych i szkoleniu nowych członków zespołu. Codzienna/cotygodniowa kontrola i monitorowanie operacji (terminowa reakcja na różne sytuacje) Zagłębianie się w SLA pracowników i dostarczanie RCA/trendów/działań w celu ich poprawy. Podważanie procesu/procedur w kontekście ciągłego doskonalenia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2024
Data zakończenia: 31.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 11 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kierownicy do spraw finansowych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia:. dowolne, doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego w instytucji bankowej, umiejętności: doskonałe umiejętności zarządcze, doskonałe umiejętności analizy, umiejętność pracy z ludźmi, zdolność pracy pod presją czasu, dopasowanie do wartości i dążeń firmy Revolut, gotowość do intensywnej pracy, wykazywanie chęci uczenia się, znajomość języków obcych: angielski, poziom znajomości: C-1 (bez certyfikatu).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .