Serwis Oferty pracy w Krakowie - dział praca Studencki Informator Regionalny - Kraków
Data ważności ogłoszenia: 2023-07-26

Lider zespołu ds. regionalnego działu wsparcia klienta - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2023-07-13
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Numer oferty: StPr/23/4421

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • Zapewnienie terminowej i skutecznej odpowiedzi na zapytania członków otrzymane za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji, zgodnie z najwyższymi standardami i celami dla rynku tureckiego z językiem tureckim
• Wspiera i inicjuje działania angażujące związane z coachingiem i edukacją członków (Walk In/Inbound & Outbound). Dodaje wartość, zapewniając wskazówki, świadomość i szkolenia, które wspierają rozwój biznesu, świadomość członków, inicjatywy sprzedażowe i marketingowe, cele regionalne i EMEA, zwłaszcza dla Turcji
• Służy jako pierwszy/drugi punkt eskalacji dla Seniorów i Przedstawicieli. Kontroluje/ponagla, jeśli konieczna jest dalsza eskalacja w celu rozwiązania/wsparcia wszystkich eskalacji przy użyciu języka tureckiego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.07.2023
Data zakończenia: 26.07.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik centrum obsługi telefonicznej (kierownik call center)
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
  • komunikacja i praca w zespole
  • pozytywne nastawienie do pracy
  • zaangażowanie
  • bardzo dobra organizacja pracy

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: komunikacja werbalna i pisemna
doświadczenie zawodowe 6 miesięcy, na stanowisku związanym z obsługą / wsparciem klienta.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność rachunkowo-księgowa
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Kaja Mrożkiewicz
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .

data ostatniej modyfikacji: 2023-07-20 19:30:22
Komentarze
 
Polityka Prywatności