2016-11-14 10:30

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w AGH

agh_logo

Centrum Transferu Technologii Akademii Górniczo-Hutniczej zaprasza studentów oraz wszystkie osoby zainteresowane przedsiębiorczością do udziału w warsztatach organizowanych w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Wydarzenie odbędzie 14 listopada 2016 r. w godz. 10.30-15.30 w Bibliotece Głównej AGH (czytelnia na parterze).

Temat przewodni warsztatów to: Mobilny marketing. Mobilny Internet. Jak urządzenia przenośne w postaci smartfonów i tabletów zmieniają rzeczywistość komunikacji online. Aby wziąć w nich udział należy przesłać zgłoszenie na adres e-mail: mawojcik@agh.edu.pl, podając w treści imię, nazwisko oraz nazwę instytucji / uczelni. Liczba miejsc jest ograniczona.

Wydarzenie wpisuje się w program Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości (Global Entrepreneurship Week) - ogólnoświatowej inicjatywy promującej ideę przedsiębiorczości wśród młodych ludzi. Rokrocznie, przez jeden tydzień listopada uczestnicy przedsięwzięcia na całym świecie spotykają się z przedsiębiorcami, przedstawicielami instytucji wspierających biznes oraz pracownikami szkół wyższych, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. To również okazja do podsumowania szeregu inicjatyw realizowanych w trakcie danego roku, a ukierunkowanych na budowanie kreatywnej społeczności i wspieranie postaw przedsiębiorczych. W tym roku ŚTP odbędzie się w dniach 14-20 listopada.

Program warsztatów

Telefon, tablet i werable devices - ewolucja komunikacji

  • Czym jest mobilny Internet i jak wykorzystać jego potencjał?
  • Fakty, dane i wykresy - czyli o "przenośnym Internecie" garść cyfr
  • Prognozy rynku mobilnego Internetu, czyli jak nie spóźnić się na kolejną rewolucję?

Projektowanie mobilnych witryn

  • Specyfika WWW versus mobilne witryny - projektowanie mobilnego serwisu "krok po kroku"
  • Kluczowe elementy projektowania mobilnych serwisów
  • Użyteczność w mobilnym Internecie - jak projektować przyjazne interfejsy?

Rynek mobilnego Internetu - usługi, aplikacje, geolokalizacja

  • Aplikacja czy serwis? - wady i zalety poszczególnych rozwiązań
  • Klasyfikacja aplikacji mobilnych od A do Z - inspiracje, trendy, przykłady
  • jak motywować użytkowników do pobierania i korzystania z aplikacji?
  • 10 zasad projektowania app-ek - błędy i dobre praktyki

Reklama w mobilnym Internecie

  • Standardy mobilnej reklamy w komórce od A do Z
  • Przykłady kampanii mobilnych
  • Formy reklamowe:
    • tradycyjne dla telefonii komórkowej,
    • w ramach mobilnego Internetu - w tym display i search,
    • kampanie geolokalizacyjne - od lajkowania do meldowania (check-in),
    • QR kody jako element promocji.

Trendy mobilnego internetu

  • AR i VR - jak rozszerzona rzeczywistość i wirtualna rzeczywistość zmienia świat?
  • IoT - Internet rzeczy - o co w tym chodzi?
  • Infrastruktura i technologia (np. mobilna telewizja)
  • Co dalej? Trendy na rynku mobile'a

data ostatniej modyfikacji: 2016-10-12 12:30:08
Komentarze
 
Polityka Prywatności