2015-08-26 19:00

"VIOLETTA LIVE" - KOLEJNY KONCERT W KRAKOWIE

VIOLETTA LIVE - KONCERT W KRAKOWIE
kategoria: koncerty

Martina Stoessel kontynuuje trasę koncertową po Polsce, zdobywając serca fanów i bijąc kolejne rekordy popularności! W związku z ogromnym sukcesem dotychczasowych koncertów w Łodzi oraz niesłabnącym zainteresowaniem biletami na trasę „Violetta Live” 2015, The Walt Disney Company organizuje kolejny – już piąty w Polsce – koncert Martiny. Gwiazda serialu „Violetta” wystąpi 26 sierpnia 2015 r. o godz. 19:00 w Tauron Arenie w Krakowie.

W ramach trasy "Violetta Live" 2015 Martina Stoessel zagrała dotąd w Polsce dwukrotnie. Oba koncerty odbyły się 29 marca na Atlas Arenie w Łodzi przy trybunach wypełnionych do ostatniego miejsca. Bilety na te występy zostały niemal całkowicie wyprzedane już w dniu otwarcia sprzedaży.

Najbliższy koncert argentyńskiej artystki odbędzie się 22 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie. Następnie Martina zawita do Krakowa, gdzie dwukrotnie - 25 i 26 sierpnia - wystąpi na Tauron Arenie.

Program 90-minutowego koncertu zawiera ponad 25 popularnych przebojów z sezonów 1, 2 i 3 serialu "Violetta" emitowanego na kanale Disney Channel.

Bilety oficjalnie trafią do sprzedaży 1 kwietnia 2015 r. o godz. 10:00 na stronie livenation.pl.

Najtańsze dostępne bilety będą w cenie 129 złotych. Sprzedaż odbywać się będzie na stronie www.livenation.pl. Więcej informacji na stronie: www.disney.pl/violettalive.

Oto garść ciekawostek na temat trasy koncertowej Violetta Live 2015:

· Na koncert przygotowanych jest w sumie aż 79 par kostiumów, w tym:

o 13 kostiumów dla Martiny Stoessel (Violetta),

o 9 kostiumów dla Jorge Blanco (Leon),

o 11 zestawów kostiumów dla tancerek,

o 9 zestawów kostiumów dla tancerzy,

o 5 zestawów kostiumów dla muzyków.

· Podczas koncertu artyści zakładają łącznie 75 par butów. Sama Martina Stoessel zmienia obuwie 11 razy.

· 130-osobowa ekipa koncertowa przemieszcza się po Europie łącznie 10 ciężarówkami.

· Przygotowanie koncertu po przybyciu na nowe miejsce trwa średnio 20 godzin.

· Sprzątanie i pakowanie sprzętu po ostatnim występie trwa średnio 5 godzin.

· Wiosenna trasa koncertowa liczy ponad 13 000 kilometrów i obejmuje 24 miast w 9 krajach.

· Ekipa Violetta Live 2015 zagra łącznie ponad 95 koncertów.

· Wiosną 2015 - zanim Violetta wróci do Ameryki Łacińskiej - artystka odwiedzi m.in. Hiszpanię, Portugalię, Włochy, Francję, Belgię, Holandię, Szwajcarię, Niemcy i Polskę.

· Violetta powróci do Europy jesienią 2015 i odwiedzi wówczas Polskę, Węgry, Rumunię, Niemcy, Austrię, Włochy i Francję.

Pierwszą trasę koncertową z przełomu 2013 i 2014 roku, "Violetta In Concert", rozpoczął we wrześniu 2013 r. występ w Asunción (Paragwaj). Następnie grupa przeniosła się do Europy i zagrała tam 62 koncerty w 15 miastach Hiszpanii, Włoch i Francji. Na 200 koncertów w 12 krajach sprzedano niemal milion biletów. Dopełnieniem tournée było wydanie filmu koncertowego, na którym, oprócz pełnego występu, znalazły się sceny zza kulis.

Trwają zdjęcia do trzeciego sezonu serialu, a "Violetta" święci triumfy na każdym rynku, na którym się pojawia. Nazywana pierwszą "operą mydlaną" dla dzieci, produkcja skupia widzów wokół emocjonujących zwrotów akcji w życiu utalentowanej Violetty, która śpiewem i tańcem toruje sobie drogę przez trudności jej nastoletniego życia, kiedy to po wielu latach spędzonych w Europie wraca do rodzimego Buenos Aires. "Violettę", dubbingowaną w 15 językach, między kwietniem a czerwcem 2014 r. obejrzało ponad 40 milionów widzów. Violetta jest również ulubioną postacią wśród dziewczynek w wieku 6-14 lat w Polsce, Francji, Hiszpanii, Włoszech oraz Belgii Południowej.

"Violetta" okazała się wielkim sukcesem w wielu kategoriach produktowych, obejmujących modę, akcesoria do domu, artykuły papiernicze, kosmetyki, zabawki, elektronikę, książki i czasopisma. Ścieżka dźwiękowa serialu wielokrotnie pokryła się platyną, sprzedając się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów kopii. "Violetta" ma ponad 350 milionów odsłon na portalu YouTube, a we Włoszech, Hiszpanii i Francji przebija Justina Biebera w ilości wyszukiwanych fraz.

Charlie Coleman, wiceprezes działu marketingu dla Violetta EMEA z The Walt Disney Company EMEA, mówi: "Choć «Violetta» była w zamyśle serialem telewizyjnym, od początku było wiadomo, że ma potencjał, by zostać wieloplatformową produkcją. Z muzyką i tańcem w sercu każdej opowieści, występy na żywo oryginalnej obsady podczas pierwszego tournée pozwoliły Disneyowi zacieśnić więzi między «Violettą» a jej widownią. Jesteśmy poruszeni niezwykłym przyjęciem koncertów przez publikę z Hiszpanii, Włoch i Francji. «Violetta Live» to zupełnie nowy koncert, który umożliwi europejskim fanom zobaczenie, jak gwiazdy «Violetty» na żywo wykonują ich ulubione piosenki".

data ostatniej modyfikacji: 2015-03-31 09:36:38
Komentarze
 
Polityka Prywatności