2014-10-29 10:00

Obsługa skarg, reklamacji i zażaleń - bezpłatne szkolenie organizowane przez Sekcję Karier UJ

Bezpłatne warsztat, którego organizatorem jest Sekcja Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego, odbędzie się 29 października przy ul. Czapskich 4, s.109.

Warsztat skierowany jest do wszystkich zainteresowanych umiejętną obsługą klienta w sytuacji roszczeniowej. Zajęcia pomogą właściwie zdiagnozować i zareagować na konkretne sytuacje w relacjach z klientem. Zajmiemy się także profilaktyką skarg i metodami ich rozpatrywania. Pokażemy, jak radzić sobie z emocjami, i jak dzielić niezadowolonych klientów. Warsztat pomoże opanować umiejętne i efektywne reagowanie w sytuacji konfliktowej z obopólną korzyścią oraz opanować mechanizmy reakcji w sytuacji reklamacyjnej i roszczeniowej.

Termin:

  • 29 października 2014, godz. 10.00-13.00.

Miejsce:

  • ul. Czapskich 4, s. 109.

Zapisy:

  • Wyślij e-mail o tytule "AMS 29.10.2014" na adres: zapisy.bk@uj.edu.pl (w treści podaj swoje imię i nazwisko, nr telefonu, wydział, kierunek, rok studiów) i czekaj na potwierdzenie.

data ostatniej modyfikacji: 2014-10-24 09:32:14
Komentarze
 
Polityka Prywatności